آفتاب
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فتنه ۸۸ درگیری دو تفکر ارزشی و غیرارزشی بود

فتنه ۸۸ درگیری دو تفکر ارزشی و غیرارزشی بود

همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه ۸۸ حاصل درگیری دو تفکر ارزشی و غیرارزشی بود، گفت: برخی فتنه‌گران ادعای پیروی خط امام را دارند.

دفاع > سپاه- همشهری آنلاین:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه ۸۸ حاصل درگیری دو تفکر ارزشی و غیرارزشی بود، گفت: برخی فتنه‌گران ادعای پیروی خط امام را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در یادواره 10 هزار و 400 شهید مازندران و تجمع 15 هزار نفری ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در مصلای جمعه بابل گفت: مردم ایران مظهر کانون جوشان انقلاب اسلامی هستند و خداوند به این دلدادگی دل‌بسته است.

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و ادامه داد: فتنه 88 حاصل درگیری 2 تفکر ارزشی و غیرارزشی بوده است که نتیجه آن حماسه بزرگ 9 دی و حرکت عظیم و مقدس مردم در مقابل هجمه‌های داخلی و خارجی بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فتنه 88 خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی بود که با حماسه 9 دی خنثی شد و این تنها نصرت‌الهی بود که بیداری اسلامی بعد از فتنه 88 در جهان اسلام توسعه یافت.

وی گفت: دشمنان می‌گویند انقلاب اسلامی باید متوقف شود و به ما ربطی ندارد آمریکا در غزه و فلسطین چه می‌کند.

جعفری اظهار کرد: یکی از اهداف مهم عاشورا و انقلاب اسلامی مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مستضعفان در برابر مستکبران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فتنه‌گران داخلی وقتی جواب نه مردم ایران را شنیدند در پشت پرده مخفی شدند.

وی اظهار داشت: خیلی از این افراد ادعای یار امام بودن و پیرو خط امام بودن را دارند و بصیرتی که مقام معظم رهبری درباره دشمن‌شناسی بیان کرده این است که دشمن‌شناسی در همه عرصه‌ها باشد.

فرمانده سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ امروز در عرصه عقیدتی، باورهای داخلی و خارجی است، افزود: دو ضعف اساسی در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد.

جعفری افزود: امروز نقطه مقابل انقلاب اسلامی نظام سلطه است و ایستادگی و مقابله در برابر دشمنان، اصل نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اعلام اینکه هدف امام حسین (ع) حفظ دین خدا و هدف شهیدان نیز حفظ انقلاب بود، ادامه داد: عزت و اقتدار و امنیت پایداری که در انقلاب اسلامی حاکم است به برکت خون شهدا است.

جعفری با اشاره به اینکه جنگ امروز در عرصه عقیدتی، باورهای داخلی و خارجی است، افزود: دو ضعف اساسی در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد که نیاز است متولیان امر با خودشناسی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

این مقام مسئول مبارزه با سبک زندگی غربی را از دیگر اهداف مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک غربی ارائه شود چراکه دشمن سعی دارد باورها و ایمان جوانان ما را تسخیر کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برگزاری یادواره شهدا اشاره و تصریح کرد: در این کنگره‌ها و یادواره‌ها باید به دنبال اهداف شهدا باشیم که قرآن کریم و وصیت‌نامه شهدا دو مرجع مهم برای دستیابی به اهداف شهدا است.

جعفری بیان داشت: بدون تردید در وصیت‌نامه شهدا به دو نکته اساسی محافظت از انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه اشاره و تاکید شده است.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه برای محقق کردن وصیتنامه شهدا باید قادر باشیم تطبیق درستی از نیاز امروز انقلاب با دوران دفاع مقدس داشته باشیم، اظهار داشت: نیازهای امروز متفاوت است و برای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب باید از عاشورا الگو بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر پیام‌رسانی عاشورا به دست زینب بود امروز به عهده کسانی است که علاقه‌مند به راه شهدا و انقلاب هستند.

جعفری افزود: عزت، اقتدار و بیداری اسلامی نتیجه وعده‌هایی است که خداوند به مومنان داده است که بعد از هر مجاهدتی پیروزی را برای مسلمانان به ارمغان می‌آورد و دستاوردهای امروز انقلاب ما به برکت خون شهدا و تحقق وعده الهی است.

کد N36303

وبگردی