آفتاب

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی: محمد شطح را عربستان ترور کرد

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی: محمد شطح را عربستان ترور کرد

واحد مرکزی خبر نوشت:

پایگاه اینترنتی وی تی (veterans today) در آمریکا، عربستان را عامل ترور محمد شطح وزیر سابق کابینه لبنان معرفی کرد .

این پایگاه اینترنتی نوشت:« عربستان مسئول ترور محمد شطح است، ترور شطح به دست هم پیمانان عربستان در منطقه انجام شده است تا زمینه برای درگیری مذهبی در لبنان فراهم شود».
این پایگاه خبری همچنین انفجارهای تروریستی در روسیه را به عربستان نسبت داد و افزود:« این انفجارها نتیجه تهدیدات غیر مستقیم بندر بن سلطان رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان مبنی بر هدف قرار دادن تلاش ها برای برگزاری المپیک زمستانی در روسیه است».
به گزارش خبرگزاری نهرین در عراق، veterans todsy نوشت:« کمک آشکار ریاض به ارتش لبنان چیزی جز تلاش برای بهبود وجهه عربستان و انحراف افکار عمومی از توجه به دستهای آلوده این کشور در کشتارهایی نیست که از سواحل مدیترانه تا منطقه قفقاز را در بر گرفته است».
این پایگاه اینترنتی ادامه داد:« موتور و حامی اصلی مالی تروریسم و گروههای افراطی، عربستان است و هدف این کشور از اعطای هدیه به ارتش لبنان نیز فراهم آوردن شرایط برای در تنگنا قرار دادن حزب الله و همچنین ایجاد تنش در لبنان است».
در ادامه این گزارش آمده است:« می توان دستهای عربستان را در دو انفجار اخیر ولگوگراد روسیه نیز مشاهده کرد، مشابه این انفجارها اخیرا در شهرهای مختلف جمهوری داغستان نیز اتفاق افتاده است و مسئول همه این انفجارها دوکو عمروف مهره عربستان در چچن است که هم پیمانانش در سوریه می جنگند».

4949

کد N36148

وبگردی