آفتاب
عیادت مدیرعامل ایسنا از مقدم‌السفراء؛

زواوی: می‌خواهم ام‌دلال در کنارم باشد

زواوی: می‌خواهم ام‌دلال در کنارم باشد

مدیرعامل و خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران ضمن عیادت از صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران و آرزوی بهبودی برای او، فوت همسر وی را نیز تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در این ملاقات زواوی با اشاره به خاطراتی از همسرش؛ دلال الاعرج، گفت: می‌خواهم همسرم را در بهشت زهرا(س) به خاک بسپارم تا در کنارم باشد و من نیز هر وقت می‌خواهم به دیدنش بروم و در کنارش باشم.

وی با اشاره به زندگی بیش از 50 ساله‌اش با مرحومه ام‌دلال تاکید کرد: او تنها یک همسر نبود؛ او یک مبارز بود که بارها و هر بار سال‌ها به دلیل ماموریت‌های مخفیانه‌ام، او را ترک کردم اما او هرگز دم برنیاورد و اعتراضی نکرد.

زواوی با اشاره به این که همسرش در زمان فوت بیماری نداشت، در حالی که چشمانش از اشک پر شده بود، به یادآورد: ساعت 4 صبح دلال مرا بیدار کرد. به او گفتم بگذار کمی بخوابم. گفت بخواب. خواستم بخوابم اما صدای نفس‌هایش را شنیدم و برخاستم. چند لحظه بعد مرا تنها گذاشت و رفت. به همین سادگی. او واقعا برایم عزیز بود و این حادثه برایم خیلی اندوهناک است. از خدا می‌خواهم که به خاطر این فراق به من صبر دهد.

سفیر فلسطین در ایران هم‌چنین با اشاره به تماس تلفنی برخی مسوولان از جمله وزیر امور خارجه از تمام کسانی که با عرض تسلیت و ملاقات‌ یا با وی همدردی کرده‌اند سپاسگزاری کرد.

مرحومه دلال الاعرج سه‌شنبه دهم دی‌ماه همزمان با 28 صفر دار فانی را وداع گفت. قرار است پیکر وی صبح‌ روز شنبه به صورت امانی در بهشت زهرا آرام گیرد.

انتهای پیام

کد N36088

وبگردی