آفتاب
ولادیمیر پوتین:

تا ریشه‌کن کردن کامل تروریست‌ها به مبارزه ادامه می‌دهیم

تا ریشه‌کن کردن کامل تروریست‌ها به مبارزه ادامه می‌دهیم

پوتین که در برنامه‌ای تلویزیونی خطاب به مردم روسیه سخن می‌گفت، اعلام کرد که کشورش با شدت تمام در برابر تروریست‌ها خواهد ایستاد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در پیام تبریک به مناسبت سال نو میلادی با اشاره به بمب‌گذاری‌های اخیر در شهر «ولگوگراد» گفت که کشورش تا ریشه‌کن کردن کامل تروریست‌ها مبارزه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از دویچه‌وله٬ پوتین که در برنامه‌ای تلویزیونی خطاب به مردم روسیه سخن می‌گفت، اعلام کرد که کشورش با شدت تمام در برابر تروریست‌ها خواهد ایستاد.

رئیس‌جمهوری روسیه گفت: «ما به مبارزه خود علیه تروریست‌ها تا نابودی کامل آن‌ها ادامه خواهیم داد.»

دو بمب‌گذاری انتحاری در شهر ولگوگراد روسیه در روزهای یکشنبه و دوشنبه گذشته حداقل ۳۴ کشته برجای گذاشت. ولگوگراد در ۶۵۰ کیلومتری جنوب مسکو قرار دارد.

ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود به مناسبت سال نو همچنین به خانواده ۳۴ کشته و ۷۲ زخمی بمب‌گذاری‌های اخیر در روسیه قول مساعدت و کمک فوری داد. رئیس‌جمهوری روسیه گفت: «ما از تمامی آسیب‌دیدگان این اقدام‌های غیرانسانی حمایت خواهیم کرد و خرابی‌ها را جبران می‌کنیم.»

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه نیز طی سخنانی اعلام کرد که کشورش این حملات انتحاری را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وزیر خارجه روسیه گفت: «ما عقب‌نشینی نخواهیم کرد و به مبارزه خود علیه دشمن ادامه خواهیم داد؛ دشمنی که تنها با کمک هم قادر به شکست آن خواهیم بود.»

کد N35890

وبگردی