آفتاب

کمیسیون اجتماعی وزیران کار و ارتباطات را برای پاسخ به سوال دعوت کرد

کمیسیون اجتماعی وزیران کار و ارتباطات را برای پاسخ به سوال دعوت کرد

تهران - ایرنا - علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه شنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون اجتماعی مجلس دعوت شده اند.

به گزارش ایرنا و بر اساس دستور هفتگی کمیسیون های مجلس، کمیسیون اجتماعی روز یکشنبه هفته آینده بررسی طرح خدمات رسانی به ایثارگران و طرح تعیین حدود اختیارات سرپرست وزارتخانه ها را در دستور کار دارد.

اعضای این کمیسیون روز سه شنبه به بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می پردازند و میزبان علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی به سؤالات ایران پور نماینده مبارکه، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، عباسعلی منصوری آرانی نماینده کاشان، غلامرضا اسدالهی نماینده تربت جام و پورابراهیمی نماینده کرمان خواهند بود.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای پاسخگویی به سوال فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در جلسه روز سه شنبه کمسیون اجتماعی حضور می یابد.



اعضای کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی نیز هفته آینده بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، طرح الحاق یک تبصره به ماده(93) آیین نامه داخلی، طرح استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان و بررسی طرح حق شکایت نمایندگان مجلس در کلیه مراجع قضایی و اداری، طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درخصوص نحوه اولویت بندی موافقان یا مخالفان جهت اظهارنظر در صحن علنی را در دستور کار دارند.

رییس جمهوری روز دوشنبه در دیدار مجمع نمایندگان استان گیلان با وی با ابراز گله مندی از طرح سوالات متعدد نمایندگان از وزیران، تاکید کرده بود که این سوالات وقت زیادی از اعضای دولت می گیرد و گاهی ساعت ها در مجلس معطل می شوند و حتی برخی از وزیران به خاطر این موضوع تهدید به استعفا کرده اند.

سیام**2025**1535
کد N35829

وبگردی