آفتاب

پوتین: جنایات علیه غیر نظامیان هیچ توجیهی ندارد

پوتین: جنایات علیه غیر نظامیان هیچ توجیهی ندارد

مسکو-ایرنا-ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه درباره انفجارهای اخیر در ولگاگراد گفت:جنایات تبهکاران در ولگاگراد علیه غیرنظامیان و زنان وکودکان بی گناه هیچ گونه توجیهی ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، پوتین روزچهارشنبه درنشست ویژه مبارزه با تروریسم در ولگاگراد با بیان این که پلیدی جنایات انجام گرفته در این شهر نیاز به تفسیر اضافی ندارد، افزود: جنایتکاران هر انگیزه ای که برای اقدامات تروریستی خود بیان کنند توجیهی برای جنایات علیه غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان وجود ندارد.

وی افزود: نیروهای ویژه روسیه در اجرای عملیات ویژه ضدتروریستی تمام تلاش خود را برای تامین امنیت غیرنظامیان به عمل می آورند.

رییس جمهوری روسیه در ادامه نشست ازحاضران خواست تا درباره اقداماتی که در روسیه برای تامین امنیت عمومی انجام می گیرد، گزارش دهند.

دراین نشست رییس سازمان امنیت فدرال روسیه، وزیران کشور و بهداشت و درمان و استاندار استان ولگاگراد شرکت داشتند و گزارش هایی از اقدامات انجام گرفته برای مبارزه با تروریسم و نیز مداوای مجروحان انفجارها ارایه کردند.

پوتین پس از این نشست عازم یکی از بیمارستان های شهر ولگاگراد شد و از مصدومان انفجارهای اخیر این شهرعیادت کرد.

یکشنبه و دوشنبه هفته جاری دو انفجار در ولگاگراد به وقوع پیوست که بر اثر آن در مجموع 34 نفر کشته و بیش از60 نفر مجروح شدند.

اروپام/2242**518 ** 1064
کد N35729

وبگردی