آفتاب

برگزاری‌ «محفل حکمت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)

برگزاری‌ «محفل حکمت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)

سلسله نشست‌های «محفل حکمت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این سلسله نشست‌ها که به صورت هفتگی دوشنبه‌ها از ساعت 15:30 در سالن اندیشه جوان واقع در صحن مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) آغاز خواهد شد، درس گفتار کتاب ارزشمند «حکمت‌نامه حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام» توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی عبدالله مطرح می‌شود.

«محفل حکمت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول و در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت ولادت این امامزاده و محدث عالیقدر از دوشنبه 16 دی ماه آغاز خواهد شد.

کتاب ارزشمند حکمت نامه حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام شامل فصل‌های شناخت نامه حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام و یکصد حکمت از سخنان حکیمانه‌ای است که بی‌واسطه یا با واسطه توسط ایشان از اهل بیت علیهم السلام روایت شده است.

در این کتاب شرح احادیث نقل شده توسط حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام با بهره‌گیری از سخنان حکیمانه پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) و قرآن کریم بیان شده است.

«حکمت‌های اعتقادی»، «حکمت‌های عبادی»، «حکمت‌های فردی»، «حکمت‌های اجتماعی» و نیز «حکمت‌های اخلاقی» از جمله موضوعات محوری است که در این نشست‌ها به آن پرداخته خواهد شد.

حضور در این سلسله نشست‌ها برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

کد N35624

وبگردی