آفتاب
وحشت حاکمان بحرین از ادامه قیام مردمی/

رژیم آل خلیفه مانع استفاده انقلابیون از اینترنت می شود

رژیم آل خلیفه مانع استفاده انقلابیون از اینترنت می شود

یک وزیر رژیم حاکم بر بحرین از اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از استفاده انقلابیون و مخالفان رژیم از اینترنت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، شیخ فواز بن محمد آل خلیفه وزیر مشاور در امور ارتباطات رژیم بحرین تازه ترین اقدام آل خلیفه علیه انقلابیون را اعلام کرد و گفت این وزارت با هماهنگی طرفهای ذیربط، تدابیر قانونی و اجرایی موثر و سختی را علیه کسانی که وی تاجران نفرت و عاملان ایجاد فتنه و ناآرامی های امنیتی خواند، در شبکه اینترنت اتخاذ می کند.

وزیر ارتباطات رژیم بحرین مدعی شد این وزارت مسئولیت مقابله و مبارزه با هر گونه تلاش برای فتنه افکنی طایفه ای و شکاف در جامعه از طریق شایعه پراکنی و دروغ افکنی یا تحریک به خشونت و خرابکاری و نفرت از طریق اینترنت و وسایل ارتباطاتی پیشرفته برعهده دارد.

وی با ادعای تلاش آل خلیفه برای همزبستی مسالمت آمیز میان مردم و گسترش آنچه ارزشهای دوستی خواند، افزود این اقدامات در راستای دستورات شاه بحرین برای اتخاذ تدابیر قانونی و اجرایی پیشگیرانه برای منع استفاده از تریبون های دینی و رسانه ای و غیره در تحریک به فتنه افکنی طایفه ای یا ایجاد نفرت دینی یا مذهبی برای گسترش ارزشهای دوستی و تسامح و همزیستی مسالمت آمیز میان مردم اتخاذ می شود.

با وجود تشدید محدودیتهای آل خلیفه علیه مردم و انقلابیون و گسترش فضای سرکوب و ارعاب، اعتراضات مسالمت آمیز مردمی همچنان ادامه دارد.

کد N35397

وبگردی