آفتاب

فیروزآبادی:یوم الله نهم دی محصول انسجام عمومی مردم شد

فیروزآبادی:یوم الله نهم دی محصول انسجام عمومی مردم شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این‌که سران فتنه از شش ماه قبل مشغول برنامه ریزی و سازماندهی بودند، گفت: فتنه‌گران شیطان محور، خادم دشمن و خائن به اسلام، انقلاب، امام و ولایت فقیه بودند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سیاستگذاری نیروهای مسلح با حضور مقامات و فرماندهان عالیرتبه نظامی کشور با تسلیت ایام وفات حضرت نبی اکرم محمد مصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) گفت: در سال‌های اول انقلاب جریان مقابله با انقلاب اسلامی که از بدو پیروزی انقلاب از ترکیب سلطنت طلبان، چپی‌ها، منافقین و افراد خوش گذران، فئودال‌ها، سرمایه داران و همه عوامل ضد انقلاب تشکیل شده بود با کمک افراد فریب‌خورده و توسل به هر پرچمی، روزنامه‌ای و حزبی تلاش کردند با انقلاب شکوهمند اسلامی مبارزه کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: وقتی که جنگ آغاز شد این گروه‎ها در ابتدا مسیرشان را کمی تغییر دادند، اما وقتی دیدند که چهره خائنانه‌شان آشکار می‌شود، پنهان شدند. اول در حمایت از جنگ شعار دادند سپس پنهان شدند وعلیه جنگ به صورت پنهانی فعالیت کردند. منافقین با خیانت به مردم به صدام پیوستند و عده‌ای هم به خارج از کشور فرار و از آنجا علیه انقلاب اسلامی و جنگ توطئه کردند.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: انقلاب اسلامی تداوم، رشد و کمال پیدا کرد، ولایت الهی در کشور تداوم یافت و زمان رهبری امام خامنه‌ای عزیز این تداوم شدت پیدا کرد. مخالفین در ابتدا فکر می‌کردند که قادرند با اجماع سیاسی نظام را در دست بگیرند و مدتی هم در جبهه‌های گوناگون تلاش کردند اما دیدند که به خاطر ماهیت وجودیشان و درکشان از جامعه و مواضعشان، مردم آن‌ها را قبول نمی‌کنند، بنابراین شروع به مطالعه راهبردی و تهیه طرح برای انحراف انقلاب کردند.

فیروزآبادی اضافه کرد: این طرح توسط افرادی طراحی و روی آن کار شد و مشغول سازماندهی افرادشان شدند.که این جریان ضمن قبول امام و رهبری می‌خواست که انقلاب را از محتوا خالی کند و در واقع انقلاب را به تحلیل ببرند که این موضوع باعث اختلاف بین خودشان شد و نسبت به حرکتشان آگاه شدند. این بار دشمنان خارجی و داخلی به هم پیوستند و یک طرح راهبردی جدید برای ساختن یک دروغی به اسم تقلب در انتخابات ارائه کردند. آنها با سوءاستفاده از احساسات پاک مردم و در واقع ایجاد یک جریان اجتماعی در مقابل انقلاب می‌خواستند به‌تدریج این پرو‍ژه را به حذف نهضت امام(ره) منتهی کنند. در این مرحله با شکل‌گیری فتنه از چهره‌های دوران انقلاب اسلامی استفاده و به‌گونه ای عملیات روانی را هدایت کردند که از موضع حق اعتراض کنند. به‌همین دلیل دیدیم که یکی از مدعیان قبل از انتخابات گفت "من فتنه‌های آتش و دود بر فراز تهران می‌بینم" یعنی تهدید کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش بیگانگان افزود: انقلاب‌های مخملی با مدیدریت "بنیاد سوروس" در کشورهای مختلف دنیا اتفاق افتاده و آمریکایی‌ها پیروز شده بودند. فتنه‌گران سال ۸۸ هم با تصمیم سازان بنیاد سوروس در ارتباط و هماهنگی‌ کامل بودند.

فیروزآبادی در ادامه تاکید کرد: فتنه سال ۸۸ از پیش طراحی شده بود و از شش ماه قبل فتنه‌گران مشغول برنامه‌ریزی و سازماندهی بودند. اقدامات آنها مبتنی بر ارتباطات مستمر با دشمن و جهت‌گیری براندازان هم حذف انقلاب اسلامی، نهضت امام راحل(ره) و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) بود. بنابراین فتنه‌گران شیطان محور، خادم دشمن و خائن به اسلام، انقلاب، امام و ولایت فقیه بودند.

وی یادآور شد: اعمال فتنه‌گران و آشوب‌طلبان در جریان فتنه ۸۸ با شعارهایی که سردادند باعث آشکارشدن صددرصد چهره‌ واقعیشان شد. اوج اقدامات آشوب‌طلبان در روز مقدس عاشورا بود که درواقع ستون خیمه اسلام است. اسلام با عاشورا زنده، حفظ و نجات پیدا کرد و مرگ یزید و امثال یزید را در تاریخ پایه گذاری کرد.

فیروزآبادی با اشاره به حوادث روز عاشورای ۸۸ تصریح کرد: ضدانقلاب و فتنه‌گران حرکات ننگین و زشتی را در این روز برعلیه عزادارن حسینی و هیئت‌های مذهبی انجام دادند. حرکات فتنه‌گران در روز عاشورا بی‌شباهت به اعمال شمر و همدستانش در کربلا نبود. با این تحرکات مردم با تحلیل و نتیجه‌گیری صحیح و بصیرت انقلابی فتنه‌گران و آشوب‌گران را شناختند و نهم دی محصول انسجام عمومی مردم شد. نهم دی ماه ۸۸ مثل ۲۲ بهمن یوم الله بزرگی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: در دوران انقلاب اسلامی ۳ روز بسیارمهم داریم که مانند هم هستند. روز ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ که رژیم شاه با نوشتن مقاله در روزنامه اطلاعات به حضرت امام خمینی(ره) و مقدسات مردم اهانت کرد. آن روز مردم شهرستان قم قیام کردند که آن قیام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ شد. ۲۲ بهمن هم، روزی است که مردم به میدان آمدند و از انقلاب اسلامی حمایت کردند و سومین روز، روز ۹ دی ماه ۱۳۸۸ بود. حماسه ۹ دی محصول حدود ۲۰ سال تلاش دشمن خارجی و همدستان داخلی به شکست کامل کشاند. بنابراین ۹ دی روز بزرگی است و روزی است که باید سجده شکر به جا آورد و این روز را برای همیشه زنده و تازه در خاطره مردم نگه داریم.

انتهای پیام

کد N35187

وبگردی