آفتاب

سید حسن نصرالله شخصیت سال ۲۰۱۳ لبنان

سید حسن نصرالله شخصیت سال ۲۰۱۳ لبنان

همشهری آنلاین: یک شبکه تلویزیونی دولتی در لبنان با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد: مردم لبنان با اکثریت ۶۰.۴۹ درصدی آرا سید حسن نصرالله را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۳ انتخاب کرده اند.

جهان > غرب آسیا- همشهری آنلاین:
یک شبکه تلویزیونی دولتی در لبنان با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد: مردم لبنان با اکثریت ۶۰.۴۹ درصدی آرا سید حسن نصرالله را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۳ انتخاب کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی LBC با انجام یک نظرسنجی از افکار عمومی در لبنان، شخصیت سال 2013 این کشور را معرفی کرد.

بنابر نتایج این نظرسنجی، 60.49 درصد از مردم لبنان "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان را به عنوان شخصیت سال 2013 انتخاب کرده اند.

در این نظرسنجی شخصیت‌هایی مانند "میشل عون" رهبر جریان ملی آزاد، "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان و حتی "میشل سلیمان" رئیس جمهور لبنان با اختلاف فاحشی پایین تر از دبیرکل حزب الله قرار گرفته اند.

این در حالی است که جبهه رسانه‌ای ضد مقاومت طی دو سال اخیر پس از آغاز ناآرامی‌ها در سوریه تلاش بسیار برای خدشه دار نمودن وجهه مثبت مقاومت حزب الله لبنان داشت که با برملا شدن جنایات متعدد تروریست‌ها و دخالت آشکار بیگانگان در جنگ علیه سوریه، این فضاسازی‌ها با شکست مواجه شد.

سید حسن نصرالله که طی سال‌های اخیر به شخصیت اول جهان عرب تبدیل شده بود، هنوز جایگاه خود را در سطح منطقه به علت تداوم بر محور مقاومت حفظ کرده و بسیاری از ملت‌های عربی منطقه وی را رهبر واقعی خود می‌دانند.

کد N34861

وبگردی