آفتاب

حضور رییس‌مجلس در بیوت مراجع تقلید همزمان با 28 صفر

حضور رییس‌مجلس در بیوت مراجع تقلید همزمان با 28 صفر

رییس مجلس شورای اسلامی همزمان با 28 صفر سالگرد رحلت پیامبر اکرم(ص)،‌ در مراسم عزاداری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) بیوت مراجع تقلید شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، علی لاریجانی ابتدا در محضر آیت الله مکارم شیرازی حضور یافت و با تسلیت این روز در مراسم سوگواری دفتر این مرجع تقلید شعیان شرکت کرد.

همچنین علی لاریجانی با حضور در دفتر آیت الله وحید خراسانی، دفتر آیت الله صافی گلپایگانی و دفتر رهبر معظم انقلاب در مراسم‌های عزاداری این دفاتر حضور یافت.

به گزارش ایسنا، درسالروز رحلت ختم المرسلین حضرت محمدبن عبدالله (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) شهر مقدس قم یکپارچه غرق در عزا و ماتم است.

بارگاه مطهرکریمه اهل بیت (ع) نیزیکپارچه سیاهپوش شده و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نیز آیین‌های سوگواری و سخنرانی به مناسبت رحلت پیامبراکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش دراین مکان مقدس برپا کرده است.

مسجد مقدس جمکران نیز شاهد حضور گسترده زائرانی است که از نقاط مختلف کشور در این مکان حضور یافته اند و ضمن دعا و نیایش در سوگ رحلت رسول خدا(ص) و امام حسن مجتبی (ع) اشک می ریزند.

انتهای پیام

کد N34741

وبگردی