آفتاب

کشته شدن 3 نظامی یمن در حمله انتحاری به جنوب این کشور

کشته شدن 3 نظامی یمن در حمله انتحاری به جنوب این کشور

در پی عملیات انتحاری که صبح امروز (سه شنبه) مقر اداره امنیتی شهر عدن در جنوب یمن را هدف قرار داده بود، سه نظامی ارتش یمن کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، به دنبال شدت گرفتن درگیری‌ها در یمن و در حمله یک عامل انتحاری به ساختمان اداره امنیتی شهر عدن، بزرگترین شهر در جنوب یمن سه نظامی یمنی کشته شدند.

به گفته مسئولان پلیس عامل انتحاری که احتمال می‌رود وابسته به القاعده باشد، صبح امروز خود را درخودرویی در مقابل درب ورودی اداره امنیتی شهر عدن منفجر کرد.

یک مسئول امنیتی در یمن در این خصوص گفت: دقایقی پس از انفجار اول، یک خودروی بمب‌گذاری شده دیگر که دو عامل انتحاری سوار بر آن بودند تلاش کرد تا به درب دوم ساختمان امنیتی عدن برود که این تلاش توسط نیروهای امنیتی ناکام ماند و خودروی مذکور خنثی و عاملان انتحاری بازداشت شدند.

شبکه خبری المیادین نیز پیش از این اعلام کرده بود که در جریان حمله افراد مسلح وابسته به قبایل محلی یمن، به پایگاه‌های ارتش در منطقه "ردفان" واقع در شمال عدن، هفت تن از سربازان ارتش کشته و چند تن دیگر زخمی شدند. در جریان این حمله مسلحانه سه تن از افراد شبه نظامی نیز کشته شدند.

به گزارش منابع خبری افراد مسلح وابسته به قبایل توانستند تجهیزات نظامی از جمله تانک‌ها و سلاح‌های سنگین و سبک را نیز مصادره کنند.

انتهای پیام

کد N34492

وبگردی