آفتاب

توصیه فتاح به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای

توصیه فتاح به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای

ایسنا نوشت:

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه با بیان اینکه "نظام در جریان فتنه 88 مظلوم واقع شد"، گفت: نهم دی به تعبیری به طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان برای براندازی نظام ولایی در ایران اسلامی مهر باطل زد.

پرویز فتاح صبح امروز در تجمعی که در به مناسبت 9 دی در ارومیه برپا شده بود، اظهار کرد: تبیین درس‌ها و عبرت‌های حماسه نهم دی مستلزم شناخت عمقی این حماسه است. مردم از اقشار مختلف در این حماسه حضور پیدا کردند تا عمق دین‌مداری و ولایت‌محوری خود در حمایت از ارزش‌های انقلاب را به رخ دشمنان نظام بکشند.

وی، نهم دی را مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر دانست و اضافه کرد: در فتنه 88 مردم با همه اعتقاد و باورشان و با نیت خالص به صحنه آمدند و پیامشان را به درستی و با شهامت کامل به دنیا اعلام کردند. بعد از خلق حماسه مردمی در اثبات وفاداری به آرمان‌های نظام و رهبری تحلیل‌ها به شدت عوض شد و دشمنی که تا دیروز هلهله می‌کرد و از جسارت خود بر اعتقادات و باورهای عاشورایی مردم خشنود بود و علیه اصل ولایت شعار می‌داد، بعد از 9 دی، خود را در رویارویی با این ملت ناکام و بازنده دید.

مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه در ادامه با اشاره به مهم‌ترین شاخص‌های دولتمرد اسلامی، صعه صدر را مهم‌ترین شاخص برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین عاملی که موجب شد انقلاب و نظام اسلامی از بحران فتنه هوشیارانه و با بصیرت عبور کند، بدون شک صعه صدر مثال‌زدنی رهبری معضم انقلاب در برخورد با فتنه‌گران بود.

فتاح با بیان اینکه "در 9 دی حقانیت نظام و انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی آشکار شد"، بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی رقبیان انتخاباتی تاکید کرد و گفت: ما معتقدیم که در هر انتخاباتی چه پیروز باشیم و چه بازنده، باید اخلاق‌گرا باشیم و اگر پیروز نشدیم پیروزی را به کاندیدای منتخب تبریک بگوییم.

وی با تاکید بر اینکه "ملت ایران هیچ‌گاه تعرض و جسارت فتنه‌گران به ارزش‌ها و باورهای اعتقادی خود را نمی‌بخشند"، تصریح کرد: نظام ممکن است از روی رأفت اسلامی و مِهر، یک روز فتنه‌گران را ببخشد، اما ظلم وارد شده به نظام و امت را هرگز فراموش نخواهد کرد. دشمن در 9 دی زخم عمیقی از ملت ایران خورده است به همین دلیل ساکت نخواهد نشست؛ چراکه دشمن فعال و همواره در فکر انتقام جویی است، بنابراین خواست ما از مسئولان تیم مذاکره‌کننده این است که با بصیرت باشند، به دشمن اعتماد نکنند و دشمن‌شناس باشند.

فتاح با اشاره به اینکه مقاومت و پایداری ملت ایران دلیل ناکارآمدی تحریم دشمنان است، افزود: اگر می‌خواهیم معامله کنیم باید این معامله در شأن و عظمت ملت ایران و نظامی که می‌خواهد عالم را فرماندهی کند، باشد.

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه در پایان با اشاره به عبرت گرفتن از اوضاع مصر و ترکیه که به گفته وی، نتیجه اعتماد بیش از حد سران این دولت‌ها به ابرقدرت‌های غربی است، گفت: کسی که دل در گرو دشمن و استکبار جهانی بدهد، سرانجامی جز این نخواهد داشت.

/2727

کد N33936

وبگردی