آفتاب

انصاری: دشمن از تجربه اتفاقات سال 78 استفاده کرد

انصاری: دشمن از تجربه اتفاقات سال 78 استفاده کرد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: اینکه امروز برخی می‌گویند که فتنه سوءتفاهم بوده است، یا خیلی ساده‌اند یا خیلی کج‌فهم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری اظهار کرد: دشمن از تجربه اتفاقات سال 78 در تمام ساختارهای خود استفاده کرد و مطرح کردن مباحثی مانند کمیته صیانت از آرا نشان از برنامه‌ریزی عمیق فتنه‌گران داشت.

وی با بیان اینکه "جمهوری اسلامی یک مدل خوب و موفق از یک حکومت است که با اتکا به رای مردم حاکمیتی که از آن خداست را بوسیله بنده شایسته او اعمال می‌کند"، خاطرنشان کرد: مشکل دشمنان با ما بر سر این مدل حکومتی پیشرفته و مترقی است و دشمنان ما به بهانه‌های مختلف و قبل از سال 88 هم هرچه که می توانستند برای از بین بردن این مدل حکومت اسلامی انجام دادند.

انصاری در ادامه افزود: یکی از این اقدامات در تیر ماه سال 78 و به بهانه یک طرح در مجلس به ملت ما تحمیل شد که مقدمه‌ای بود برای فتنه سال 88 و در آن زمان هماتاق فکر این توطئه‌ها در خارج از کشور بود و در داخل هم عده‌ای از روی دشمنی و عده‌ای هم از سادگی به آنها کمک کردند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، نقش مقام معظم رهبری در فرو نشاندن فتنه را برجسته دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در آن نماز جمعه تاریخی دشمنی دشمنان را تبیین کردند و مثال کودتای مخملی را مطرح و نصیحت کردند اما عوامل فتنه گوش ندادند و هشت ماه مردم را به یک کشمکش بی‌قاعده و قانون کشاندند.

وی در پایان، بی‌بصیرتی، قانون‌شکنی، هواپرستی، شخصیت‌محوری، التقاط حق و باطل و شبهه‌افکنی را از عوامل حوادث سال 88 برشمرد و تاکید کرد: اوج دشمنی این افراد در روز عاشورا بود که جسارت‌هایی کردند و ملت دیگر تحمل نکرد و با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه کار فتنه و فتنه‌گران را یکسره کردند.

انتهای پیام

کد N33921

وبگردی