آفتاب
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی:

مرحوم عسگر اولادی اولین انحراف دولت گذشته را تشخیص داد

مرحوم عسگر اولادی اولین انحراف دولت گذشته را تشخیص داد

از محضر علما و بزرگانی که مرحوم عسگراولادی برای آنها نامه‌های محرمانه نوشت، تقاضا داریم آنها را منتشر کنند تا آیندگان بدانند عسگراولادی در سال آخر عمر خود چه کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اولین فردی که انحراف را در دولت نهم و دهم تشخیص داد، مرحوم عسگراولادی بود و بارها این انحراف را به آقای احمدی‌نژاد تذکر داد.

به گزارش ایلنا،حجت‌الاسلام ذاکری در هفتمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: حوادث و فتنه‌ها ثابت کرده است که تاریخ تکرارپذیر است. نقش‌آفرینان و انسان‌ها در تاریخ عوض می‌شوند اما اسلوب و روش‌ها یکی است و نهضت‌های تاریخ شبیه هم هستند.

وی با بیان اینکه "هر روز عمر ما باید روز عبرت گرفتن از عاشورا باشد"، اظهار کرد: در تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی فتنه‌های گوناگونی شکل گرفته است و یکی از آنها فتنه سال 88 بود، نقش‌آفرینان فتنه‌ها افراد مختلف بودند اما هدف همه آنها ریشه‌کنی اسلام بوده است.

ذاکری افزود: زمانی در کوفه مردم امام خود را تنها گذاشتند و در سال 88 عده‌ای می‌خواستند به ولایت ضربه بزنند. کسی که از فتنه عبرت بگیرد راحت سر او کلاه نمی‌رود. 50 سال از رحلت رسول اکرم(ص) نگذشته بود که جامعه ارزشی به جامعه ضد ارزش تبدیل شد، آنها که محب امام حسین(ع) بودند و حتی امام حسین (ع) را دوست داشتند از امام با نامه‌هایی دعوت کردند در زمان فتنه مقابل امام خود ایستادند.

وی با بیان اینکه "اگر بصیرت نداشته باشیم، در امتحان فتنه رد می‌شویم"، خاطرنشان کرد: در تاریخ می‌بینیم کسانی که ولایت را دوست داشتند اما زمانی که ولایت به آنها نیاز دارد در خانه می‌نشینند. فتنه سال 88 ریشه‌های گوناگونی دارد که یکی از آن ریشه‌ها نفاق است. بنی امیه در تاریخ به دنبال این بوده که امامت و ولایت را از مردم بگیرد، امروز نیز استکبار به دنبال گرفتن ولایت از ماست. رأس فتنه به دنبال این بوده که ولایت را از مردم بگیرد. عده‌ای خیال خام دارند که فتنه 88 اعتراض خیابانی بود در صورتی که وقتی نقاب فتنه افتاد دیدیم شعار علیه ولایت فقیه سر دادند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ولایت‌گریزی و امامت‌زدایی هدف اصلی فتنه‌گران در تاریخ بوده است، گفت: مهمترین مهره فتنه‌گران، منافقین در جامعه هستند زیرا نفاق در بستر جامعه دینی شکل می‌گیرد. اشخاصی که در دل اعتقاد به ولایت ندارند خود را طرفدار سخت ولایت نشان می‌دهند و به همین دلیل است وقتی این منافقین ضربه می‌زنند ضربه آنها اساسی است.

ذاکری با اشاره به اینکه "برخی هر روز به رنگی درمی‌آیند و این از نشانه‌های نفاق است"، ادامه داد: فردی که فتنه 88 را راه انداخت در درونش بی‌بصیرتی و نفاق بود و این نفاق و بی‌بصیرتی او باعث فتنه شد. این نفاق را مرحوم عسگراولادی در سالها قبل تشخیص داده بود. نفاق این فرد را مرحوم عسگراولادی در زمانی تشخیص داد که از او به عنوان نیروی انقلاب یاد می‌کردند.

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قم همچنین گفت: یکی از خصوصیات همچون عسگراولادی‌ها که از یاران امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند این است که نفاق را خوب تشخیص می‌دهند. کسانی که در موتلفه اسلامی دور هم جمع شده‌اند و فرزندان موتلفه هستند یکی از خصوصیاتشان این است که بوی گند نفاق را از سال‌ها قبل تشخیص می‌دهند و برای همین است که برخی که به قدرت می‌رسند برای موتلفه اسلامی شمشیر می‌کشند.

ذاکری در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اولین فردی که انحراف را در دولت نهم و دهم تشخیص داد، مرحوم عسگراولادی بود و بارها این انحراف را به آقای احمدی‌نژاد تذکر داد.

وی اضافه کرد: جوانان، دانشجویان، متدینین و مردم انقلابی توجه کنند شبکه خبری آمریکا علیه موتلفه اسلامی کار می‌کند، صهیونیست‌ها علیه موتلفه اسلامی کار می‌کنند، منافقین علیه موتلفه در حال فعالیتند و متاسفانه می‌بینیم ماهنامه‌ای که نام 9 دی را غصب کرده علیه موتلفه اسلامی کار می‌کند. اینها همه هم صدا شده‌اند؛ موضوع چیست؟

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: مرحوم عسگراولادی که مقام معظم رهبری مهر تائید بر سرتاسر زندگی او زد و فرمود سرتاسر زندگی او در راه اسلام بود در سال آخر عمر پر برکت خود به میدان آمد و نامه‌نگاری‌هایی کرد، جلسات مختلفی برگزار کرد و مواضعش را گفت و شتاب داشت، زیرا احساس می‌کرد وقتی ندارد.

وی افزود: از محضر علما و بزرگانی که مرحوم عسگراولادی برای آنها نامه‌های محرمانه نوشت، تقاضا داریم آنها را منتشر کنند تا آیندگان بدانند عسگراولادی در سال آخر عمر خود چه کرد. اینکه موتلفه اسلامی را می‌زنند، زیرا عسگراولادی و یارانش نفاق‌سنجشان خوب کار می‌کند و این نفاق‌سنج موتلفه اسلامی به خوبی با ولایت کوک است.

ذاکری با بیان اینکه "منافقین امروز سعی می‌کنند از کاری کنند دیگران از موتلفه فاصله بگیرند و برای همین یاران موتلفه را تخریب می‌کنند"، افزود: متاسفانه برخی که دم از حزب‌اللهی بودن می‌زنند، وقتی مقام معظم رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای می‌فرمایند متفرق نشوید، می‌گویند ما بر اساس وظیفه عمل می‌کنیم و مصلحت برای رهبری است و ما نباید به مصلحت عمل کنیم. مرحوم عسگراولادی به اینها تذکر داد اما حتی گفتند که عسگراولادی دچار فتنه شده است. مهره اصلی نقشه حزب‌الشیطان، این نوع افراد هستند.

این عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: موتلفه اسلامی هیچگاه در طول تاریخ نگفته که فقط من عمار هستم یا فقط من حزب‌اللهی هستم، موتلفه اسلامی هیچگاه نگفته فقط من بودم که 9 دی را به وجود آوردم اما این روزها تا حرف از بصیرت، عمار و 9 دی می‌شود برخی دست خود را بالا می‌برند و میگویند فقط ما بصیر و عمار رهبری هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: کسانی که می‌گویند امام(ره) را قبول داریم اما مقام معظم رهبری را نه، موتلفه اسلامی اینها را قبول ندارد. برخی امروز ولایت‌مدار شده‌اند. موتلفه اسلامی می‌گوید لبیک به امام خمینی(ره) همان لبیک به امام خامنه‌ای است. باید امروز منافقین را شناخت. مرحوم عسگراولادی آبروی خود را گذاشت تا یک نفر را به خیمه انقلاب برگرداند، جذب به اردوگاه ولایت هنر است نه اینکه دست هر کسی را بگیری و از اردوگاه ولایت بیرون کنی.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان سخنان خود گفت: به دولت اعتدال تذکر می‌دهم برخی که مارک فتنه بر آنها حک شده روزنه امید پیدا کرده‌اند و آقای روحانی باید طمع اینها را از دولت قطع کند.

کد N33535

وبگردی