آفتاب

دیدار مجمع نمایندگان استان گیلان با رییس جمهوری

دیدار مجمع نمایندگان استان گیلان با رییس جمهوری

تهران-ایرنا-نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از دیدار امروز (دوشنبه) مجمع نمایندگان استان گیلان با رییس جمهوری خبر داد و گفت: در دیدار نمایندگان این استان با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی درباره مسایل مختلف استان گیلان بحث و تبادل نظر شد.

صفر نعیمی رز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، افزود: در جلسه امروز با رییس جمهوری، نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، استاندار این استان و مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان استان گیلان و استاندار مشکلات مردم این استان و شهرستان های حوزه انتخابیه خود را اعلام کردند.

نماینده مردم آستارا در مجلس خاطرنشان کرد: رییس جمهوری در این جلسه وعده داد دولت اقدامات لازم را برای رفع مشکلات استان گیلان انجام می دهد.

نعیمی رز افزود: تسریع در تکمیل راه آهن قزوین، رشت، آستارا و حل مشکلات بزرگراه ها و معضلات کشاورزی از قبیل زیتون، برنج، چای و ابریشم از عمده ترین بحث های مطرح شده در این جلسه از سوی نمایندگان استان گیلان بود.

وی تصریح کرد: آزادسازی 20 کیلومتر از محور ارتباطی آستارا - اردبیل که نگهداری آن در اختیار استان اردبیل است، تردد خودروهای منطقه آزاد در شعاع 50 کیلومتری، چهار بانده کردن محور تالش از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان یادآور شد: استفاده از کارت هوشمند مرزنشینان که دو سال است در هیات دولت مسکوت مانده و عدم برخورداری فوق العاده خاص کارکنان شاغل در آستارا از دیگر مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

نعیمی رز گفت: رییس جمهوری همچنین در این جلسه اظهار داشت تا آنجا که بودجه اجازه دهد تلاش می شود مشکلات این استان را حل کنیم ضمن این که بر تسریع در تکمیل پروژه فراملی راه آهن قزوین - رشت تاکید کرد.

وی افزود: حجت الاسلام روحانی همچنین نکاتی از سفر خود به سازمان ملل و مذاکرات تیم هسته ای ایران با گروه 1+5 ارایه کرد.

سیام(4)**2021**9132**1336
کد N33520

وبگردی