آفتاب

مطهری: طرح شعارهای احساسی مصداق بی بصیرتی است

مطهری: طرح شعارهای احساسی مصداق بی بصیرتی است

تهران - ایرنا- نماینده مردم تهران د رمجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از شعارهایی که در جامعه مطرح می شود، مصداق بی بصیرتی است و اکنون باید به دنبال حل مساله فتنه باشیم.

«علی مطهری» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: در کلمه بصیرت اختلافی نداریم و بحث در تشخیص مصداق های آن است و به نظر من خیلی از کارهایی که انجام می شود در تشدید فتنه یک نمونه از بی بصیرتی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر باید به دنبال حل مساله فتنه باشیم و وحدت ملی را در کشور ایجاد کنیم و ادامه این وضعیت به سود کشور نیست.

همچنین موید حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس بصیرت را هماهنگی با رهنمودهای مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: باید تعصبات، علایق و گزاریش های حزبی و جناحی را کنار بگذاریم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات 24 خرداد همه را مکررا به حمایت از دولت، تیم مذاکره کننده، ایجاد آرامش و وحدت در کشور و پرهیز از افراطی گری دعوت کرده اند و فرمودند که همه باید در فضایی که خواست ملت و به نفع کشور است حرکت کنند.

وی افزود: به رغم این عده ای به خاطر تعصبات حزبی و گروهی به دنبال بزرگنمایی مشکلات در کشور و جلوگیری از موفقیت دولت هستند اما ما وظیفه داریم دولت را در حل مشکلات مردم یاری کنیم.

به گفته وی، نمایندگان هر عقیده ای که داشته باشند باید در نهایت تصمیم و گفتارشان را با فرمایشات و رهنمودهای رهبری تنظیم کنند.

نماینده مردم خوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب روشن تر از هر وقت دیگر از خط مشی دولت حمایت کردند و اکنون هم ایجاب می کند برای حل مشکلات متعدد وحدت و همدلی در کشور حاکم باشد.

به گفته وی، افراطی گری تمام دستاوردهای جامعه را از بین می برد و مردم انتظار دارند دعواهای سیاسی و سلیقه ای کنار گذاشته شود.

سیام**2021**9012**1535
کد N33241

وبگردی