آفتاب

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره 9 دی

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره 9 دی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

بی‌شک فتنه سال 88 که از مدت‌ها پیش توسط دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده بد، به فضل الهی و با حرکت عظیم انقلابی مردم با بصیرت و زمان شناس در روز 9 دی سال 88، بساطش برچیده شد، روزی که ایران اسلامی توانست بعد از چندین ماه دفاع مقدس نرم و به مدد روشن گری‌های رهبر فرزانه انقلاب بصیرت مردم لایتمدار ، یکی از سخت‌ترین گردنه‌هایی که فتنه گران بر سر راهش قرار داده بودند را پشت سر بگذارد.

قایعی که بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری و در روزهای پس از آن شاهد بودیم، خیانتی نابخشودنی از جانب افرادی غربزده و مدعی قانون گرایی و مردم سالاری بود که دست به کودتا بر علیه اصل جمهوریت و اسلامیت این نظام الهی زدند.

فتنه‌گران در سال 88 از صبر و رافت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرده و پس از ماهها اغتشاش و بر هم زدن فضای داخلی کشور، در نهایت ماهیت و چهره سیاه خود را در عاشورای سید و سالار شهیدان در سال 88 نشان داده و مردم با بصیرت ایران اسلامی به دنبال این بی‌حرمتی به اهل بیت، فریاد هیهات من الذله آن امام آزاده را در حمایت از این نظام و در پی پیام ولی امر مسلمین را در چنین روزی سردادند.

آری، در نهم دی ماه حماسه‌ای خلق شد تادشمنان این دیار بدانند که این ملت در پی رسیدن به اهداف خود ذره‌ای عقب نشینی نخواهد کرد.

حال، عدم عذرخواهی سران فتنه از نظام جمهوری اسلامی و ملت و اظهارات اخیر برخی از سردمداران این جریان که دم از حق و طلب کاری از نظام می‌زنند تنها نشان دهنده‌ی این است که آنان بر ادعاهای باطل خویش ایستاده‌اند. آیا رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم صبور ایران باعث شده است که آنان، باطل خود را حل شمرده و در پی پس گرفت آن برآیند؟

مردم ایران اسلامی یادشان می‌ماند بی‌حرمتی به اهل بیت را در حضور این آقایان، یادشان می‌ماند که چگونه این فتنه گران 8 ماه جشن 40 میلیونی ملت را به عزای ملت و جشن دشمن تبدیل کردند و اما اکنون، با فرا رسیدن نهم دی تاریخی، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تقدیر از موضع اخیر رئیس جمهور محترم کشورمان در زمینه یوم الله 9 دی، هشدار می‌دهد که امروز عده‌ای با سوء استفاده از شعار اعتدال به دنبال زنده کردن سران فتنه‌ای مرده هستند که هوشیاری بیش از پیش خواص را می‌طلبد، همچنین در اینجا این مساله مهم را به قوه محترم قضاییه یاد آور می‌شویم که ما و ملت بزرگ ایران اسلامی منتظریم هر چهس ریع‌تر حکمی را که 4 سال پیش مردم متدین و صبور ایران در مورد سرانه فتنه صادر کرده و از سال 88 تا کنون آن را یاد آور می‌شوند، اجرایی کرده تا مبادا کوردلانی از این قبیل خیال خام دیگری را در سر بپرورانند.

در پایان، مجددا به سخنان رهبر معظم انقلاب رجوع می‌کنیم که فرمودند،‌ ملت ایران در میدانهای گوناگون، کمک و حمایت الهی را لمس کرده است؛ در جنگ تحمیلی یک جور، در قضایای گوناگون یک جور، در تحرکات سیاسی و فتنه‌ها یک جور. در فتنه‌ی سال 88 دست قدرت الهی بود؛ مردم بیدار شدند، مردم وارد صحنه شدند و یک حرکت عظیم را خنثی کردند.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته»

انتهای پیام

کد N33206

وبگردی