آفتاب
زارعی:

کارت زرد مجلس به وزیر علوم در راستای سازماندهی اصحاب فتنه بود

کارت زرد مجلس به وزیر علوم در راستای سازماندهی اصحاب فتنه بود

نماینده مردم تهران با بیان اینکه متاسفانه برخی در منصب مدیریت قرار دارند فرصتی را برای سازماندهی اصحاب فتنه فراهم کرده اند، اظهار داشت: کارت زرد دیروز مجلس به وزیر علوم نیز باید در همین راستا ارزیابی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس اظهار داشت: 9 دی یکی از مهمترین رخدادهای سیاسی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی در منصب مدیریت قرار دارند فرصتی را برای سازماندهی اصحاب فتنه فراهم کرده اند، افزود: کارت زرد دیروز مجلس به وزیر علوم نیز باید در همین راستا ارزیابی شود.

زارعی تصریح کرد: تذکر ما به مسئولان این است که از حادثه 9 دی درس بیاموزند و از فتنه 88 عبرت بگیرند و داشتن بصیرت را در سطوح مختلف و گزینش مدیران در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم تهران در ادامه با تذکری به رئیس قوه قضائیه گفت: رسیدگی به پرونده های فساد در یک برهه ای از سرعت عمل خوبی برخوردار بود، اما الان مشاهده می شود که سرعت رسیدگی به پرونده‌های فساد کم شده، پرونده هایی که بیش از یکسال از مهلت آنها گذشته، هنوز هم مطرح نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر به بحث فساد رسیدگی جدی شود بر فساد در حوزه های اخلاقی و اجتماعی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

کد N33176

وبگردی