آفتاب
بیانیه نمایندگان به مناسبت 9 دی/

ملت ایران اجازه فعالیت مجدد به فتنه گران در عرصه سیاسی نخواهد داد

ملت ایران اجازه فعالیت مجدد به فتنه گران در عرصه سیاسی نخواهد داد

نمایندگان مجلس در بیانیه ای به مناسبت9 دی اعلام کردند: ملت ایران با بصیرت به فتنه‌گران اجازه نخواهد داد دوباره در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فعال شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه بیانیه ای به مناسبت چهارمین سالگرد حماسه 9 دی صادر کردند که این بیانیه به امضای قریب به اتفاق نمایندگان رسیده است.

متن این بیانیه به این شرح است.

نهم دی ماه 1388 بی‌گمان یکی از ایام‌الله و یکی از روزهای فراموش‌ ناشدنی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ما باقی بماند و چراغ راه آینده شود.

در این روز خشم و خروش مردم انقلابی ایران اسلامی مانند آتشفشانی گداخته فوران کرد و حماسه‌ای باشکوه پدید آورد.

مردم که از خرداد 88 تا دی ماه 88 شاهد قانون‌شکنی‌ها و ساختارشکنی‌ها بودند، مردمی که در طول چند ماه تهمت ناجوانمردانه و تقلب در انتخابات را شنیده بودند، مردمی که شاهد بیانیه‌های دشمن شادکن فتنه‌گران بودند، سرانجام با مشاهده بی‌حرمتی و اهانت فتنه‌گران به ساحت مقدس ابا‌عبدالله‌الحسین سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا، یکباره به صورت خودجوش مانند سیلی خروشان به حرکت درآمدند و به فتنه‌گران داخلی و حامیان مستکبر خارجی آنان نشان دادند که ملت قهرمان ایران بر سر عهد و پیمانی که با رهبر کبیر و معمار بنیانگذار انقلاب خود، امام خمینی (ره) بسته، پایبند و وفادار است و امروز هم با اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، همان راه را با وحدت و صلابت ادامه می‌دهد.

ملت بزرگ ایران با حماسه 9 دی ماه روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساختند و دشمنان انقلاب را که به طمع خام افتاده بودند ناامید نمودند و چشم فتنه را کور کردند.

مردم بزرگوار ایران در 9 دی ماه بصیرت خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که این ملت بر مکتب مترقی اسلام به درجه‌ای از بلوغ و تکامل سیاسی رسیده که تحت تأثیر توطئه‌های شوم نظیر انقلا‌ب‌های رنگی و مخملی و کودتاهای نرم قرار نخواهد گرفت. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی که امضا‌کننده این بیانیه هستیم وظیفه خود می‌دانیم از ملت بزرگ ایران که آفریننده حماسه 9 دی هستند، صمیمانه سپاسگزاری کنیم. ما اطمینان داریم که این ملت با بصیرت به فتنه‌گران اجازه نخواهد داد دوباره در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فعال شوند.

در راه پرشکوهی که تا رسیدن به قله پرافتخار پیروزی نهایی پیش رویمان است، نمایندگان مجلس مدافع آرمان‌های امام راحل و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگهبان ارزش‌هایی خواهد بود که حماسه  9 دی نماد آن است.

کد N33175

وبگردی