آفتاب

سوال از وزیر کشور به هیات رییسه مجلس اعلام وصول شده است

سوال از وزیر کشور به هیات رییسه مجلس اعلام وصول شده است

تهران- ایرنا- نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به هیات رییسه مجلس اعلام وصول شده و در دستور کار مجلس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد این مطلب را در پاسخ به تذکر فتح الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین در مجلس بیان کرد.

فتح الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی امروز - یکشنبه - در تذکری با استناد به بند 5 ماده 209 آیین نامه داخلی مجلس گفت: حدود 20روز است سوال از وزیر کشور به هیات رییسه اعلام وصول شده است اما متاسفانه در دستور کار قرار نمی گیرد.

وی افزود: در این راستا از هیات رییسه سوال کردم که چرا این موضوع در دستور کار قرار نمی گیرد، هیات رییسه پاسخ داد به دلیل مشکلاتی که وجود دارد فعلا نمی توان سوال را بررسی کرد.

حسینی ادامه داد: هیات رییسه موظف است این سوال را هرچه سریعتر در دستور کار بگذارد و من از آن ها می خواهم که یک روز از وقت مجلس را برای سوال نمایندگان از وزرا بگذارند.

محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: با توجه به محدودیت وقت هیات رییسه، ما این سوالات را به کمیسیون های مربوطه ارجاع می دهیم. کمیسیون ها هم وقتی را برای این موضوع می گذارند.

وی گفت:محدودیت زمانی باعث شده تا این سوالات به کمیسیونها رفته و در آن جا بررسی شود وما تلاشمان این است هر هفته یک سوال از وزرا را در دستور کار مجلس قررا دهیم.

وی خطاب به نماینده مردم قصر شیرین گفت: سوال شما در هیات رییسه اعلام وصول شده و در دستور کار قرار دارد.

سیام(3)9121*1429
کد N33139

وبگردی