آفتاب
نماینده رباط‌کریم مطرح کرد

ضرورت نگاه ویژه دولت به شهرستان‌های استان تهران

ضرورت نگاه ویژه دولت به شهرستان‌های استان تهران

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان در بودجه سال 93 مورد بی‌مهری فراوان قرار گرفته، گفت: ضرورت دارد نگاه دولت به شهرستان‌های استان تهران،‌نگاهی استانی باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابراهیم نکو در نطق شفاهی خود در جلسه علنی صبح امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم، شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی عید غدیر انقلاب و بصیرت و میثاق مردم با ولایت است.

وی از رئیس جمهور خواست در شناسایی مفسدان اقتصادی اهتمام ویژه‌ای صرف کند و به کمیسیون تلفیق و رئیس جمهور تذکر داد که نسبت به اعتبارات و بودجه شهرستان‌های پرجمعیت استان تهران که هر یک به اندازه یک استان جمعیت دارند توجه لازم را داشته باشند.

نکو اضافه کرد: رباط کریم و بهارستان با 900 هزار نفر جمعیت در بودجه سل 93 مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار گرفت؛ ضرورت دارد نگاه دولت به این شهرها نگاه استانی باشد.

این نماینده مجلس همچنین از وزیر آموزش و پرورش برای انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تشکر کرد و گفت: شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان 200 هزار نفر جمعیت دانش‌آموزی دارند، اما با وجود این تعداد جمعیت این مناطق فاقد یک اردوگاه تربیتی است.

نماینده مردم رباط‌کریم خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود نسبت به تکمیل و راه‌اندازی 14 مدرسه نیمه‌تمام در شهر جدید پرند که بیش از دو سال است عملیات احداث آنها آغاز شده اقدام نمایند.

نکو هشدار داد که اگر اقدام جدی در این زمینه انجام نشود نمایندگان وظیفه قانونی خود را انجام خواهند داد.

وی در پایان از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواست نسبت به احداث تنها بیمارستان شهر بهارستان که زیرنظر این وزارتخانه است اقدام کند در غیر این صورت وزیر باید پاسخگوی خیل عظیم مردم شود.

انتهای پیام

کد N33099

وبگردی