آفتاب
رسایی در نطق میان دستور/

فتنه گران شعار ولایت فقیه سر می دهند تا به گلوگاه مجلس برسند

فتنه گران شعار ولایت فقیه سر می دهند تا به گلوگاه مجلس برسند

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه فتنه گران اعتقادی به ولایت فقیه ندارند، گفت: نقشه آنها این است که از ولایت فقیه استفاده کنند تا به گلوگاه مجلس برسند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی حمید رسایی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در نطق میان دستوری ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: امروز روزی است که خون ملت عزیز ایران در شهرهای کوچک و بزرگ به جوش آمد و با بغض و کینه نسبت به متعرضین عاشورای حسینی به خیابان های ریختند و نشان دادند که اهل کوفه نیستند تا علی زمانشان تنه بماند.

وی افزود: امام خامنه ای در این 4 سال بیش از 30 بار در این باره سخن گفتند، امروز یوم الله 9 دی است روزی که جماعتی از یادآوری آن عصبانی هستند و ما به آنها می گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید، چرا عصبانی نباشند در حالی که امروز یادآور خیانتی است که فتنه گران کوچک و بزرگ و سران فتنه با لجاجت خود در حق عاشورای حسینی کرده و اسناد آن را فراهم نمودند.

این نماینده مجلس ادامه داد: 9 دی یادآور سکوتی است که در برابر ظلم روا شده به جمهوریت و اسلامیت نظام شد، 9 دی روزی است که خیابان های نظام به میز محاکمه سران فتنه تبدیل شد و ملت یکپارچه علیه فتنه گران به خصوص رئوس فتنه شعار سر دادند و از آنها خواستند که به باغ پسته برگردند، 9 دی یادآور قیام ملت علیه شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود که عده ای شنیدند و از شعار دهندگان آن حمایت کردند.

رسایی گفت: 9 دی یادآور سیلی مردم به صورت کسانی بود که شعار استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی را شنیدند و لبخند زدند، 9 دی یادآور خشم ملت علیه کسانی بود که دیدند عکس روح خدا و مقتدایشان به آتش کشیده شد و در لباس خط امام و یار امام برای توهین کنندگان کف و سوت زدند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: 9 دی یادآور دروغ بزرگ تقلب و متهم کردن جمهوری اسلامی به خیانت کردن و رای مردم است که عده ای آن را رمز کودتای خود کردند. اما دستشان و مشتشان با حمایت از توهین کنندگان به عاشورای حسینی باز شد، 9 دی روزی است که وقتی مردم دیدند 8 ماه رهبر معظم انقلاب به عنوان سمبل اسلامیت در برابر باج خواهی های تیر مست قدرت کوتاه نیامده و از آرای مردم به عنوان حق الناس حمایت کردند، مردم به میدان آمدند و از ولایت و اسلامیت به عنوان سمبل حمایت کردند.

وی افزود: باید از همه کسانی که در خلق حماسه 9 دی تلاش کردند تقدیر کرد به خصوص خانواده شهدایی که برای حفظ نظام اسلامی و آرای ملت فرزندان خود را تقدیم کردند، 25 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شد، باید از بسیجیان و کسانی که در خیابان ها به دست فتنه گران کتک خوردند تا مسجدی آتش نگیرد و به اموال عمومی تعرض نشود و چادری از سر زنی کشیده نشود تشکر کرد، تا 4 سال بعد وقتی کاندیدایی رای آورد هواداران او بتوانند به خیابان ها آمده و شادی کنند و نظام تحت حمایت رهبری جامع الشرایط یعنی همین، یعنی خون دل خوردن و به قول شهید آوینی برای خمینی(ره) خون دادن زیباست ولی برای خامنه ای خون دل خوردن زیباست.

نماینده مردم تهران گفت: باید از همه کسانی که سالروز 9 دی را زنده نگه می دارند و در این ایام با گزارش ها و برنامه های تلویزیونی ریشه های آن را شناسایی می کنند تشکر کرد، باید از آقای روحانی رئیس جمهور محترم تشکر کرد که روز گذشته با یادآوری 9 دی اعلام کرد مردم زمانی که احساس کردند به باورهای دینی و اعتقادی آنها توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه اعتقادی آنها را دارند به حرکت درآمده و با حضور و اجتماع خود به بیگانگان پاسخ درخوری دادند.

وی افزود: این یعنی رئیس جمهور محترم هم سران فتنه را بیگانه می داند چون مردم در 9 دی به سران فتنه پاسخ دادند و البته رهبر معظم انقلاب پس از ماه ها تلاش برای بازگرداندن سران فتنه وقتی از جدایی فتنه گران از سران خارجی ناامید شد اعلام کرد که اینها دیگر از نظام خارج شده و ظلم نابخشودنی در حق اسلام کردند.

رسایی گفت: این روزها عده ای ساده لوح ادعا می کنند که حصر خانگی سران فتنه بدون عذر شرعی و قانونی است، برای مراجع عظام تقلید نسخه می پیچند که سکوت نکنید؛ از کی تا به حال شما باید تشخیص شرعی و قانونی احکام را بدهید آیا جز این است که حصر سران فتنه با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در دوره گذشته و تایید این حکم در دوره ای که ریاست شورای عالی امنیت ملی با آقای روحانی است!

وی گفت: آیا جز این است که مصوبات شورای عالی امنیت ملی که به تایید رهبر انقلاب اسلامی می رسد حکم قانون را دارد، گفته می شود سران فتنه تریبونی در اختیار ندارند. آیا جز این است که سران فتنه در 17 بیانیه ای که صادر کردند حتی یک استدلال درباره ادعای خود ارایه نکردند، کدام نظام را سراغ دارید که در اختیار دشمنان خود تریبون قرار دهد.

نماینده مردم تهران گفت: بعد از نماز جمعه روشنگرانه رهبر انقلاب در 29 خرداد توقع این بود که همه کسانی که ادعای حضور در خیمه نظام را دارند به قانون تن دهند اما لجاجت، خودبینی و خود برتر بینی عده ای را کر و کور کرده بود و اجازه نداد تا از باتلاقی که گرفتار آن شده بودند بیرون بیایند و بیشتر دست و پا زدند تا بیشتر در باتلاق همسویی و همصدایی دشمنان امام فرو رفتند.

وی افزود: این جماعت با استناد به گذشته خود خط امامی بودن خود را به رخ کشیدند اما هرگز به این سوال پاسخ ندانند که این چطور خط امامی است که دشمنان امام از آن پشتیبانی می کنند چه جور خط امامی بود که منافقین منحوس، سلطنت طلبان طاغوت، رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی ریگی، رسانه های غربی و حتی رقاصه های طاغوت از آن حمایت می کردند.

وی ادامه داد: یک ماه خطیب دیگری به نماز جمعه رفت، خطبه هایی که دشمنان نماز جمعه تشنه شنیدن آن بودند، خطیب نماز جمعه 28 تیر 88 در حالی که رسانه های معاندی که 30 سال به نماز جمعه فحش می دادند هواداران خود را به حضور در این نماز جمعه دعوت کردند، جالب است بدانید که برای اولین بار از رسانه های بیگانه آموزش نماز جمعه دادند، با این همه وقتی خطیب جمعه ادعای دشمن شاد نطقش را قرائت کرد جماعتی از ذوق زدگی به جای اقامه نماز، کف و سوت زدند، دختر و پسر دست در دست هم نماز خواندند، برخی با کفش به نماز ایستادند و این آخرین نماز جمعه ای بود که توسط این خطیب ایراد شد اما او باز هم عبرت نگرفت.

این نماینده مجلس گفت: او بعد از این خطبه های 180 درجه ای برخلاف خطبه های رهبر انقلاب بارها و بارها از قرابت خود با رهبر انقلاب سخن گفت و بر آن تاکید کرد که فصل الخطاب رهبر انقلاب است اما راهکار برون رفت از شرایط حاکم خطبه های من است. این یعنی ولی دوم ولی فقیه او بود نه ولی اول.

وی خاطرنشان کرد: مردم خالق 9 دی و نمایندگان محترم بدانید که هدف دشمن از این پس براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه آنها از این پس به دنبال بازگرداندن کسانی هستند که شعار علاقه به انقلاب و حمایت از آن را سر می دهند ولی اعتقادی به ولایت فقیه ندارند.

رسایی گفت: مشکل استکبار با ساختار حکومتی جمهوری اسلامی ایران نیست والا پاکستان هم جمهوری اسلامی است، بمب اتم هم دارد اما نه تحریم می شود و نه تهدید، مشکلات آنها با ولایت فقیه است و بنای فتنه گران این است که در زبان بگویند ولایت فقیه تا این مرحله را رد کنند و خود را به گلوگاه مجلس برسانند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: به جاست که در این روز که یادآور حماسه 9 دی است از همه دوستان در هفته نامه 9 دی که هر هفته با انتشار آن 9 دی را در رسانه زنده کرده و مطالبات 9 دی را مطرح می کنند تشکر کنند و از همه کسانی که ناخواسته به دلیل اشکالاتی که در ذات کار رسانه هست و در حق آنها اجحاف شده عذرخواهی کنند.

کد N33037

وبگردی