آفتاب

زارعی: قوه قضاییه پرونده‌های فساد را با سرعت بیشتری رسیدگی کند

زارعی: قوه قضاییه پرونده‌های فساد را با سرعت بیشتری رسیدگی کند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد 9 دی گفت: در سطوح مدیریتی کشور باید تلاش شود کسانی که در این آزمون تاریخی دچار کج‌فهمی شدند در مسند مدیریتی قرار نگیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی خود با اشاره به سالروز 9 دی گفت: 9 دی یکی از مهم‌ترین رخدادهای سیاسی کشور ما است و مردم در این روز مشاهده کردند که نسبت به حریم و عقیده و ارزش‌های آنان جسارت شده، لذا به صورت خودجوش به صحنه آمده و حماسه آفریدند.

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: تاثیر این حادثه در سطوح مدیریتی کشور اینگونه است که افرادی که در این آزمون تاریخی دچار کج‌فهمی شدند، در مسند مدیریت قرار نگیرند، اما متاسفانه برخی از مسوولان عبرت نگرفته و از امکاناتی که در اختیار دارند آن را برای ساماندهی و سازماندهی حامیان فتنه تبدیل کرده‌اند.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارت زرد مجلس به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یکی از این موارد است که بایستی در این راستا ارزیابی کرد، لذا تذکر به مسوولان این است که از این حادثه 9 دی درس گرفته و از فتنه 88 عبرت گیرند و ویژگی بصیرت را در سطوح مدیریتی در اولویت قرار دهند.

زارعی در ادامه در تذکری به فعالیت‌های قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده‌های فساد گفت: قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده‌های فساد در برهه‌ای از سرعت عمل‌ خوبی برخوردار بود اما اکنون از سرعت کار کاسته شده است، چرا که پرونده‌هایی با فرصت یک ساله وجود دارند که هنوز مطرح نشدند، لذا ضرورت دارد برای جلوگیری از زمینه‌های فساد در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی به طور جدی به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تذکر خود شعر سروده شده توسط مجتبی رحماندوست دیگر نماینده تهران به مناسبت 9 دی را قرائت کرد.

انتهای پیام

کد N33006

وبگردی