آفتاب

سخنگوی کمیسیون اصل 90: گزارش وهن آلود 20:30 خلاف شان مجلس بود

سخنگوی کمیسیون اصل 90: گزارش وهن آلود 20:30 خلاف شان مجلس بود

سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گفت: بیان وهن آلود خبرنگار 20 و 30 در خصوص سفر دو هیات پارلمانی اروپا به ایران خلاف شان نمایندگان بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، مصطفی افضلی‌فرد با استناد به بند 11 ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس خطاب به ضرغامی گفت: ضمن تذکر به رئیس صدا و سیما از وی می‌خواهم با کلیه خاطیان این برنامه برخورد کند.

نماینده مردم اردبیل از ناظران مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما خواست تا این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی با استناد به ماده 105 آیین نامه داخلی مجلس خطاب به هیات رئیسه متذکر شد بر اساس آیین نامه داخلی گزارشهای کمیسیون اصل 90 قانون اساسی پس از ارائه به هیات رئیسه باید بدون ر عایت نوبت در دستور کار مجلس قرار گیرد و در اولین جلسه قرائت شود.

بنابراین هیات رئیسه مجلس هر چه سریعتر گزارش کمیسیون در خصوص واردات خودروهای لوکس خارجی و نحوه اجرای قانون حمایت از اتباع خارجی آسیب دیده را در دستور کار قرار دهد.

حجت‌الاسلام سید حسن ابوترابی فرد با وا رد دانستن تذکر نماینده مردم اردبیل گفت: شایسته است مدیریت سازمان صدا و سیما و مدیران شبکه‌ها در انعکاس اخبار دقت کرده و شان نظام و نهادهای سیاسی نظام را رعایت کند تا زمینه تذکر نمایندگان و سایر مسئولان کشور به وجود نیاید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در عین حال از در دستور قرارداشتن گزارش کمیسیون اصل 90 سخن گفت.

انتهای پیام

کد N32921

وبگردی