آفتاب

دیدار استاندار و نمایندگان گیلان با رئیس‌جمهور

دیدار استاندار و نمایندگان گیلان با رئیس‌جمهور

در دیدار استاندار و نمایندگان گیلان با رئیس‌جمهور مسایل کشاورزی، دریا و تقسیمات کشوری و ... مطرح می شود.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفت‏ وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان اظهار کرد: زمانی که رئیس مجمع نمایندگان بودم در نامه ای خواستار ملاقات با دکتر روحانی شدم تا ما به عنوان نمایندگان مردم گیلان بتوانیم با منتخب مردم گفت وگو داشته باشیم.

وی درباره مسائلی که در این جلسه مطرح می شود، افزود: اعم مسائلی که با حضور دکتر نجفی، استاندار گیلان مطرح می شود، کشاورزی در حوزه تولید، تجارت و صنعت چای، در حوزه برنج مباحث مربوط به تولید برنج، یکپارچگی اراضی و واردات آن مطرح می شود، همچنین در خصوص ابریشم و تولید پیله‌ تر نیز بحث می شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ادامه‌داد: مباحث مربوط به دریا اعم از منطقه آزاد و دو منطقه ویژه لاهیجان و آستارا، سایت نفتی گیلان، زیرساخت ها و آزاد راه نیز مطرح می شود.

ندیمی اضافه‌کرد: درباره مباحث مربوط به ارتقا برخی مناطق به بخش، شهر یا شهرستان مطرح می شود.

وی بیان کرد: نمایندگان گیلان برای اینکه همدلی و رفاه خود را به رئیس‌جمهور نشان دهند و اینکه با منصوبیتش در استان تعامل و همکاری دارند، همراه استاندار گیلان که دو روز پیش از ایشان درخواست حضور کردیم، به دیدار رئیس‌جمهور می روند.

به گزارش ایسنا، مجمع نمایندگان گیلان امروز، 9 دی ماه ساعت 9:45 لغایت 12 در محل دائمی نهاد ارتباطات ریاست‌جمهوری واقع در خیابان پاستور با دکتر روحانی جلسه دارند.

انتهای پیام

کد N32916

وبگردی