آفتاب

اتخاذ تدابیری برای ممانعت از فعالیت‌های مخفیانه درون نهادهای دولتی ترکیه

اتخاذ تدابیری برای ممانعت از فعالیت‌های مخفیانه درون نهادهای دولتی ترکیه

وزیر کشور ترکیه اعلام کرد، ما تدابیری را برای ممانعت از انجام فعالیت‌های سری در داخل دستگاه‌های کشور و پیش بردن ترکیه به سمت دموکراسی اتخاذ می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افکان الا، وزیر کشور جدید ترکیه در مصاحبه با تلویزیون این کشور تاکید کرد که تدابیری را با هدف رسیدن به دموکراسی و ممانعت از هرگونه فعالیت سری در داخل دستگاه‌های کشور اتخاذ خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در دولت ما هیچگونه دزدی، کلاهبرداری یا سو‌ء استفاده از پست و مقام وجود ندارد. ما برای اداره کشور تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم، اما این ضمانت را به مردم نمی‌دهیم که هیچ‌کسی مرتکب جنایت نخواهد شد و اگر چنین اتفاقی بیفتد ما عاملان و جنایتکاران را مجازات خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: مسیر و روند دولت از 11 سال پیش همواره بر همین منوال بوده است. گروه‌هایی که از شرایط کشور سوء‌ استفاده می‌کنند، آنقدر بزرگ نیستند که مردم تصور می‌کنند و در آن حدی نیستند که بتوانند کشور را به چالش بکشند، ما هرگز فرصت انجام اقدامات لازم در خصوص این مساله را از دست نخواهیم داد.

وی در خصوص حوادث اخیر در ترکیه که "به بهانه مبارزه با فساد" رخ داد، گفت: این اتفاقات دو سال است که با هدف تاثیر گذاری بر روند انتخابات رخ می‌دهد اما کشور همواره به سمت صلح و ثبات در حرکت است.

الا همچنین به اتخاذ اقداماتی در خصوص زیر نظر گرفتن اقدامات افراد از طریق تصویربرداری و استفاده از دستگاه‌های کنترل اشاره کرد.

وی همچنین عنوان داشت: اگر کارمندان معتقدند که اقدامات خلاف قانون رخ داده است چرا زمانی که متوجه آن شدند در آن مداخله نکردند؟!

انتهای پیام

کد N32661

وبگردی