آفتاب

عضوکمیسیون اقتصادی: مجلس آماده کمک به دولت برای جلوگیری از گسترش ویژه خواری است

عضوکمیسیون اقتصادی: مجلس آماده کمک به دولت برای جلوگیری از گسترش ویژه خواری است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دستور رییس جمهوری را مانع گسترش ویژه خواری در کشور ذکرکرد و گفت: مجلس برای کمک به دولت در این خصوص آمادگی دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سعید اربابی گفت: اقتصاد مقاومتی با ویژه خواری و رانت خواری میانه ای ندارد، لذا باید نظمی به اقتصاد کشور داده شود و در صورتی که دستور رییس جمهوری مبنی بر شناسایی و مجازات ویژه خواران اجرایی شود، شاهد یک تحول در این زمینه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: دوران تحریم باعث ایجاد رانت و رانت خواری برای عده ای شد که دستور رییس جمهوری در جهت مبارزه و جلوگیری از گسترش آن است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در دوران تحریم با چالش هایی مواجه بودیم که فضای رانت و رانت خواری ایجاد کرد، لذا باید به طور جد با این مقوله مبارزه شود تا ریشه بوجود آمده از آن از بین برود.

اربابی افزود: دوران تحریم دورانی است که همه باید دست به دست هم و با کمک هم موانع و مشکلات را برطرف کنیم و در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام گام برداریم اما متاسفانه عده ای به جای اینکه کمک کنند از سرمایه های اقتصادی سوء استفاده کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی برای مبارزه با رانت خواری و ویژه خواری آمادگی دارد تا این پدیده شوم از اقتصاد کشور حذف شود.

سیام 1535
کد N32431

وبگردی