آفتاب
/ایرانیان، امت ولایت‎مدار/

هوشیاری مردم در 9 دی از مظاهر کامل بصیرت است

هوشیاری مردم در 9 دی از مظاهر کامل بصیرت است

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: مردم با اعتماد به دولت و نظام چون دوره‎های قبل حمایت‎های خود را از نظام دریغ نکنند.

الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: مردم همیشه باید هوشیار باشند و در تمام موضوعات با آگاهی کامل تصمیم صحیح و به‎جا بگیرند که این امر را بارها در تمام صحنه‎ها نشان داده و می‎دهند.

وی اضافه کرد: مردم موقعیت‎شناس در تمام دوران خود را ثابت کرده‎اند، در زمان جنگ که تمام دنیا در مقابل انقلاب نوپا به پا خواسته ایران بودند به امر امام و رهبرشان لبیک گفتند و به جبهه‎های حق علیه باطل شتافتند.

ملکشاهی ادامه داد: بعد از ارتحال امام(ره) نیز در زمان انتخاب مقام معظم رهبری، بارها ایشان را مورد حمایت خود قرار دادند و هیچگاه در صحنه‎های مختلف شانه خالی نکردند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس افزود: از مظاهر بصیرت مردم می‎توان به هوشیاری آنها در فتنه 88 اشاره کرد که با آگاهش کامل در مقابل کسانی که قصد خرابی و سرنگونی نظام و ولایت را داشتند به پا خواستند و اجازه رسیدن به این هدف شوم را به آنها ندادند.

این نماینده مجلس گفت: امروز هم که بحث مذاکرات ژنو است انتظار می‎رود مردم با اعتماد به دولت و نظام چون دوره‎های قبل حمایت‎های خود را دریغ نکنند و در مقابل کسانی که دوست ندارند ملت ایران متحد، هماهنگ و همدل باشد، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان ثابت کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: با اتحاد مردم کشور، منافقین داخلی و دشمنان خارجی چون صهیونیست‎ها و کسانی که نمی‎خواهند سربلندی ایران را ببینند از این همبستگی متضرر می‎شوند.

انتهای پیام

کد N32419

وبگردی