آفتاب

بحرین حزب الله را یک گروه تروریستی خواند

بحرین حزب الله را یک گروه تروریستی خواند

تسنیم نوشت:

 وزیر خارجه بحرین در واکنش به بیانیه حزب الله درخصوص بازداشت دبیر کل حزب الوفاق بحرین این گروه را تروریستی خواند.
به گزاش گروه بین الملل خبرگزارش تسنیم به نقل از صوت المنامه، خالد بن احمد آل‌خلیفه وزیر خارجه بحرین در واکنش به بیانیه حزب الله لبنان درخصوص بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل حزب الوفاق بحرین، از توصیف کردن رژیم آل‌خلیفه به عنوان یک ورشکسته سیاسی به شدت انتقاد کرد.

خالد بن احمد آل‌خلیفه با انتشار مطلبی در صفحه تویتر خود اعلام کرد، حزب الله لبنان که خود یکی گروه تروریستی است،‌ عمل کردن به قانون را ورشکستگی سیاسی می‌داند.

وی همچنین گفت، این اظهارات از گروهی که خود را فراتر از قانون دانسته و بی‌گناهان را در روز روشن ترور می‌کند تعجب برانگیز نیست.

لازم به ذکر است که حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که رژیم آل‌خلیفه  بواسطه بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل حزب الوفاق بحرین روند سرکوب‌گری و ظلم به ملت بحرین را افزایش داده است.

حزب الله طی این بیانیه به این نکته اشاره می‌کند که رفتارهای وحشت ‌آفرین رژیم ‌آل‌خلیفه به جایی رسیده است که عالم بزرگواری همچون شیخ علی سلمان را  بازداشت‌ می‌کنند، این نشان دهنده ورشکستگی سیاسی و معنوی این رژیم است.

این ورشکستگی و این نوع  رفتار‌ها، آل‌خلیفه را هرچه بیشتر و بیشتر در باتلاق دشمنی و مبارزه با ملت با کمک گرفتن از نیروهای خارجی فرو می‌برد. این رژیم با ملت بحرین که تنها خواستار ساده‌ترین حقوق خود در زمینه آزادی، عدالت و دموکراسی هستند به مبارزه بر می‌خیزد.

حزب الله لبنان در پایان بیانیه خود بازداشت شیخ علی سلمان را یک اقدام سرکوب گرانه بسیار خطرناک دانسته و از همگان خواسته است تا دست به گسترده ترین موج همبستگی با وی بزنند.

49261

کد N31838

وبگردی