آفتاب

مشرف: ارتش پاکستان با من است

مشرف: ارتش پاکستان با من است

پرویز مشرف امروز (یکشنبه) اتهام خیانت مطرح شده علیه خود را یک "خصومت‌ورزی" خواند و گفت که ارتش قدرتمند پاکستان از او حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پرویز مشرف، رئیس‌جمهور اسبق پاکستان امروز (یکشنبه) خطاب به خبرنگاران گفت: کل ارتش پاکستان از بابت طرح اتهام خیانت علیه من ناخرسند است.

این نخستین اظهارنظر پرویز مشرف خطاب به رسانه‌ها از زمان بازداشت خانگی‌اش در ماه آوریل بود. این اتهامات مرتبط با اقدام پرویز مشرف در سال 2007 در اعلام وضعیت اضطراری هستند.

این پرونده دولت پاکستان را در مسیر رویارویی با ارتش قدرتمند پاکستان قرار داده است. ارتش پاکستان از بابت این که فرمانده سابق کشور با محاکمه در یک دادگاه غیرنظامی تحقیر شود، ناخرسند است.

پرویز مشرف خطاب به خبرنگاران گفت: من می‌گویم که کل ارتش ناراحت است. من از رهبران ارتش بوده‌ام. من با توجه به بازخوردهایی که دریافت کرده‌ام تردیدی ندارم که در این مساله ارتش کاملا حامی من است.

دادرسی پرونده پرویز مشرف که قرار بود 24 دسامبر آغاز شود به دنبال یافتن بمب در مسیر حرکت خودروی مشرف به اول ژانویه موکول شد.

مشرف اعلام کرد، هنوز در خصوص حضور در دادگاه تصمیمی نگرفته است.

وی گفت: نحوه شکل‌گیری این دادگاه که در آن نخست‌وزیر و رئیس سابق قوه قضاییه دست داشته‌اند خود نشان‌دهنده خصومت‌ورزی است.

وکلای پرویز مشرف اتهامات مطرح شده علیه وی را تلاش دولت نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان برای تسویه حساب‌های قدیمی با مشرف می‌دانند.

انتهای پیام

کد N31724

وبگردی