آفتاب
مقدم فر در دانشگاه تربیت مدرس:

امروز مشکل ما فیس بوک شده است/ واکنش به سخنان مطهری در مورد سران فتنه

امروز مشکل ما فیس بوک شده است/ واکنش به سخنان مطهری در مورد سران فتنه

معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در 9 دی مردم احساس کردند به دینشان جسارت شده، اظهار داشت: 9 دی عید غدیر انقلاب اسلامی بود و مردم با رهبری تجدید پیمان کردند و دشمنان را مایوس ساختند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مقدم فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به سالروز 9 دی گفت: ما از ناحیه رسانه آسیب دیدیم امروز مشکل ما فیس بوک شده است اصلاح طلبان گمان می کنند در فضای مجازی ضعیف و در فضای مکتوب قوی هستند و دغدغه شان این است که شبکه اجتماعی فیس بوک را رفع فیلتر کنند.

وی با بیان اینکه تلاش اصلاح طلبان برای رفع فیلتر فیس بوک بالا بردن رتبه آن در ایران است، گفت: آنها توکلشان به برنامه های آمریکایی است تا بتوانند به اهداف خود برسند. اکنون جنگ ما در رسانه ها و فضای مجازی است، هالیوود با ما می جنگد، با ساختن انیمیشن ها با فکر بچه های ما بازی می کنند.

معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه 9 دی یک حادثه ساده نبود، اظهار داشت: 9 دی را فقط با دو واقعه 15 خرداد سال 42 و 22 بهمن سال 57 می توان قیاس کرد. وجه مشترک این سه واقعه آن است که مردم را با شور و شعور بی‌مهابا به صحنه آورد.

مقدم فر روح حاکم بر این سه واقعه را دیانت دانست و تصریح کرد: در 9 دی مردم احساس کردند که به دین جسارت شده است در واقع 9 دی عید غدیر انقلاب اسلامی بود، مردم با ولایت و رهبری تجدید پیمان کردند و دشمنان را مأیوس ساختند.

وی با اشاره به حوادث سال 88 اظهار داشت: عده ای متن را رها کرده و به حاشیه ها چسبیدند. در 9 دی طرفداران کاندیداهای پیروز و شکست خورده به صحنه آمدند و به اوباما، اسرائیل و غربی ها اعلام کردند اگر مشکلی داریم خودمان آن را حل می کنیم.

معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه پاسداران در واکنش به سخنان امروز علی مطهری در مجلس شورای اسلامی و با بیان اینکه اوج جنگ نرم، تظاهرات خیابانی است، خاطر نشان کرد: عده ای هنوز فکر می کنند آنچه در فتنه گذشت، دعوای احمدی نژاد، موسوی و خاتمی بود. خیلی ها دچار این تحلیل غلط شدند و اکنون ساکت فتنه اند. این نماینده مجلس شورای اسلامی دیدگاه های فرهنگی خوبی دارد اما درک سیاسی خوبی ندارد و وی به جبهه های جنگ نرفته است.

به گفته مقدم فر موسوی و کروبی سر فتنه نبودند بلکه بهانه ای در دست سران استکبار بودند.

به گزارش مهر، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها گفته ام که تنها راه پایان دادن به فتنه سال 88 محاکمه علنی و همزمان آقایان موسوی، کروبی و احمدی نژاد است، گفت: بدون آنکه اتهامات آنها را در یک حد بدانم این سه نفر را که یکی هیزم فتنه را آورد و دوتای دیگر آن را شعله ور کردند محاکمه علنی کنید تا حقیقت ماجرا برای مردم آشکار شود.

کد N31615

وبگردی