آفتاب
امیری در گفتگو با مهر:

در حال مصاحبه با گزینه‌های استانداری خراسان رضوی هستیم/ زمان معرفی آخرین استاندار قابل پیش‌بینی نیست

در حال مصاحبه با گزینه‌های استانداری خراسان رضوی هستیم/ زمان معرفی آخرین استاندار قابل پیش‌بینی نیست

مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور با بیان اینکه در حال مصاحبه با گزینه های مطرح برای استانداری خراسان رضوی هستیم، گفت: بر این اساس در جلسه عصر امروز هیات دولت، آخرین استاندار باقی مانده از حلقه استانداران دولت یازدهم معرفی نخواهد شد.

حسنیعلی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره چگونگی انتخاب و معرفی استاندار خراسان رضوی از سوی وزارت کشور، اظهار کرد: افراد مختلفی برای تصدی استانداری خراسان رضوی مطرح هستند که وزارت کشور در حال انجام بررسی های لازم در خصوص آنها است.

وی افزود: هم اکنون در حال مصاحبه با گزینه های مطرح برای استانداری خراسان رضوی هستیم و به محض نتیجه گیری، پرونده گزینه مذکور را نهایی کرده و به هیات دولت ارسال خواهیم کرد.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: قاعدتا چون پرونده ای آماده نیست و گزینه نهایی استانداری خراسان رضوی مشخص نشده است، در جلسه امشب هیات دولت شاهد معرفی استاندار این استان نخواهیم بود.

وی درباره زمان معرفی استاندار خراسان رضوی، گفت: زمان معرفی استاندار این استان قابل پیش بینی نیست و نمی توان زمانی برای آن تعیین کرد.

به گزارش مهر، این در حالی است که پیشتر عنوان شده بود 11 گزینه برای استانداری خراسان رضوی مطرح هستند و وزارت کشور در حال بررسی این افراد است. وزیر کشور هم در حاشیه جلسه هفته گذشته دولت اعلام کرد که استاندار خراسان رضوی طی یکی دو هفته آینده معرفی خواهد شد.

 

کد N31584

وبگردی