آفتاب

تذکرات کتبی نمایندگان به 4 وزیر دولت یازدهم

تذکرات کتبی نمایندگان به 4 وزیر دولت یازدهم

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی به 4 وزیر دفاع، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارایی تذکر کتبی دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، 14 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تذکر کتبی دادند. تذکر این 14 نماینده به وزیر دفاع در مورد این بود که انگیزه اجرا نشدن ماده 44 برنامه در خصوص رزمندگان چیست و چرا کارشکنی می شود؟

همچنین امیر خجسته نماینده همدان به وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد لزوم بهره مندی از افراد کارآمد و متخصص در مدیریت های عالی بیمه ای کشور تذکر داد.

لاله افتخاری و شهلا میرگلوبیات نمایندگان تهران و ساوه به وزیر آموزش و پرورش در مورد انتصاب های غیرکارشناسی و به کارگیری نیروهای ناکارآمد و با گرایش های خاص سیاسی و برکنار کردن افراد متعهد و متخصص و کارآمد تذکر دادند.

همچنین زهره طیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد برخورد با روزنامه متخلف ˈقانونˈ درباره مخالفت با احکام اسلامی مصرح در قرآن کریم تذکر داد.

محمد سلیمانی نماینده تهران به وزیر آموزش و پرورش در مورد ضرورت رعایت شأن و مقام معلم در بیانات وزیر آموزش و پرورش و پرهیز از توهین به معلمان در رسانه ها تذکر داد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور توسط ضرغام صادقی عضو هیات رییسه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

سیام**9121**1535
کد N31378

وبگردی