آفتاب

بذرپاش: چرا بعد از حصر، کشته شدن مردم موافق و مخالف متوقف شد؟

بذرپاش: چرا بعد از حصر، کشته شدن مردم موافق و مخالف متوقف شد؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اخطاری مستند به اصل 84 قانون اساسی و در واکنش به نطق میان دستور علی مطهری، گفت: چرا بعد از حصر سران فتنه، کشته شدن مردم هم متوقف شد؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد بذرپاش در جلسه صبح امروز مجلس اظهار کرد: در ایام 9 دی برخی دوستان نکاتی مطرح کردند. به نظر من چند نکته دیگر باید مطرح می‌شد؛ این که چرا بعد از حصر سران فتنه کشته شدن مردم هم موافقین و هم مخالفین متوقف شد؟ زیرا فتنه‌گران عادت دارند یک عده از موافقین را به خاطر ایجاد رعب و وحشت بین مردم و مظلوم‌نمایی می‌کشند و یک عده از مخالفین را هم می‌کشند تا بگویند از قیام مسلحانه به راحتی دست بر نمی‌داریم.

وی ادامه داد: نکته دیگری که باید می‌گفتیم این است که چرا عده‌ای از این که فشار اقتصادی به مردم وارد می‌شود خوشحال هستند؟ آن‌ها می‌خواهند نظام را به چه چیزی تسلیم و وادار کنند؟ کاش یک نکته دیگری هم می‌گفتند؛ چرا از انحلال مجلس صحبتی به میان نیامد؟ افرادی که اخیرا انحلال مجلس را مطرح می‌کنند در انحلال مجلس هنرمندند. شورای شهر اول را همگی یادمان است که فردی به راحتی آن را منحل کرد و استاد انحلال است.

بذرپاش در تذکری به دولت نیز گفت: دولت یازدهم اعلام می‌کند که بودجه سر وقت تقدیم مجلس شده است؛ در حالی که بودجه بدون هدفمندی بودجه ناقصی است و ما باید 40 تا 50 هزار میلیارد تومان را در حوزه هدفمندی در بعد منابع و مصارف تعیین تکلیف کنیم.

وی در پایان تاکید کرد : دولت درحالی می‌گوید که بودجه را به موقع داده که ما بودجه فاقد هدفمندی را شاهد هستیم.

انتهای پیام

کد N30924

وبگردی