آفتاب

سلیمی: از مجلس صدای واحد درباره 9 دی شنیده شود

سلیمی: از مجلس صدای واحد درباره 9 دی شنیده شود

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در تذکری گفت که در آستانه‌ی 9 دی برخی اظهارات مطرح شده از تریبون مجلس و برخی رسانه‌ها برای تطهیر آمرین فتنه 88 است که نشان می‌دهد جریانی به دنبال تقلیل جرم فتنه و فتنه گران است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حجت‌الاسلام علی رضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: در شرایطی در آستانه‌ی 9 دی قرار داریم که برخی از اظهارات از تریبون مجلس و در برخی رسانه‌ها در مورد تطهیر آمرین فتنه 88 است این نشان می‌دهد جریانی به دنبال تقلیل جرم فتنه و فتنه‌گران می‌باشد.

وی افزود: در این شرایط انتظار می‌رود که از مجلس صدای واحد در مورد آن حماسه‌ی عظیمی که در سال 88 مردم ایران اسلامی آفریدند ، شنیده شود.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه به طرح سوالاتی پرداخت و گفت: آیا باید فراموش کرد کسانی را که حرمت عاشورای حسینی را پاس داشتند؟

یا باید فراموش کرد جرم کسانی که مسجد را به آتش کشیده و حرمت امام را پاس نداشتند؟

سلیمی اضافه کرد: آیا باید فراموش کرد جرم کسانی که نظام اسلامی را متهم به تقلب کردند و جرم کسانی که دشمنان نظام را علیه نظام اسلامی تحریک کردند؟

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت که انتظار می‌رود در این رابطه اقدامی عاجل و تمهیدی اندیشیده شود تا افراد به این راحتی فتنه 88 را تقلیل ندهند.

سلیمی در ادامه با استناد به اصل 53 قانون اساسی در اخطاری گفت: طبق این اصل کلیه دریافت‌های دولت در حساب‌هایی متمرکز می‌شود و تمامی هزینه‌ها در حدود اعتبارات مصوب هزینه می‌شود. در این شرایط لایحه بودجه که دولت ارائه کرده، در بحث هدفمندی ابتر است و مشخص نیست که تکلیف آن چه می‌شود.

انتهای پیام

کد N30829

وبگردی