آفتاب

تظاهرات گسترده مهاجران آفریقایی در سرزمین های اشغالی

تظاهرات گسترده مهاجران آفریقایی در سرزمین های اشغالی

هزاران نفر از مهاجران آفریقایی و فعالان حقوق بشر با برپایی تظاهرات در تل آویو به سیاست های رژیم صهیونیستی در خصوص پناهندگان اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رژیم صهیونیستی برای تغییر بافت جمعیتی سرزمین های اشغالی با دادن وعده های مختلف به یهودیان سایر کشورها آنها را متقاعد به سفر به سرزمین مادری فلسطینیان کرده، اما آنها را بعد از ورود به تل آویو به حال خود رها کرده است.

در همین رابطه خبرگزاری فرانسه از تظاهرات مهاجران آفریقایی گزارش داده و می نویسد : شب گذشته خیابان های تل آویو شاهد برگزاری تظاهرات مهاجران آفریقایی بود که اغلب آنها به صورت غیرقانونی از مصر وارد سرزمین های اشغالی شده اند.

معترضان با خود نوشته هایی را حمل می کردند که بر روی آنها عبارت هایی همچون "ما مهاجر هستیم و به دنبال آزادی" وجود داشت.

رژیم صهیونیستی هنوز درباره وضعیت این مهاجرین مطلبی را اعلام نکرده، اما با این وجود در تاریخ 10 دسامبر قانونی را تصویب کرده که مهاجران غیر قانونی به مدت یک سال می توانند بدون آنکه محاکمه شوند می توانند در سرزمین های اشغالی اقامت داشته باشند.

سران تل آویو علاوه بر تشویق یهودیان سایر کشورها برای حضور در سرزمین های اشغالی، ساخت گسترده واحدهای مسکونی را در سرزمین های فلسطینی در دستور کار قرار داده به طوریکه روز جمعه دستور ساخت یک هزار و 400 واحد مسکونی جدید را صادر کرده اند و این در حالی است که توسعه شهرک های صهیونیستی یکی از موانع به نتیجه رسیدن مذاکرات سازش است.

کد N30768

وبگردی