آفتاب
نماینده محلات:

جریانی به دنبال تقلیل جرم فتنه گران است/ جنایات فتنه گران را نمی شود فراموش کرد

جریانی به دنبال تقلیل جرم فتنه گران است/ جنایات فتنه گران را نمی شود فراموش کرد

نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک جریان به دنبال تقلیل جرم فتنه و فتنه گران است، گفت: مگر می شود اقدامات کسانیکه حرمت عاشورا و امام خمینی(ره) را نگه نداشتند و به نظام تهمت تقلب زدند را فراموش کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان در بیان اخطاری در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کلیه هزینه های دولت باید از حساب خزانه داری دریافت و یا برداشته شود، اما ما شاهدیم در لایحه بودجه بحث هدفمندی یارانه ها ابتر است و مشخص نیست و تعیین تکلیف هدفمندی یارانه ها در بودجه مشخص نیست.

سلیمی در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی گفت: برخی اظهارات از تریبون مجلس و در رسانه ها در خصوص عاملین فتنه 88 نشان می دهد که یک جریان به دنبال تقلیل جرم فتنه و فتنه گران است.

وی در ادامه افزود: انتظار می رود که حداقل در این خصوص از مجلس شورای اسلامی صدای واحدی شنیده شود.

نماینده مردم دلیجان در مجلس اظهار داشت: مگر می شود کسانی که حرمت عاشورا و امام خمینی(ره) را نگه نداشتند، مسجد را به آتش کشیدند و کسانیکه نظام را متهم را تقلب کردند و بیگانگان را نسبت به نظام تحریک نمودند، غافل شد؟ باید در این خصوص اقدامی را اندیشید؛ چراکه ظاهرا برخی به دنبال تقلیل این جرم هستند.

کد N30765

وبگردی