آفتاب
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با مهر:

حضور وزیر علوم در جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان/فرجی دانا به توجیه عملکردش پرداخت

حضور وزیر علوم در جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان/فرجی دانا به توجیه عملکردش پرداخت

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به حضور وزیر علوم در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون گفت: فرجی دانا بعد از شنیدن نقطه نظرات و سئوالات نمایندگان به توجیه کردن آنها پرداخت.

صفر نعیمی سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه امروز اعضای شورای مرکزی این فراکسیون با وزیر علوم اظهار داشت: بر اساس برنامه قرار بود که مسولان دولتی جهت ارائه گزارش عملکرد به شورای مرکزی فراکسیون رهروان دعوت شوند که تاکنون برخی وزرا و معاونان در این شورا حاضر شده و گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

وی افزود: از ماه پیش که تعداد سئوالهای نمایندگان از وزیر علوم زیاد شد با آقای فرجی هماهنگ کردیم تا ضمن حضور در جلسه شورای مرکزی فراکسیون، نقطه نظرات نمایندگان را شنیده و گزارشی از عملکرد خود را ارائه کنند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: در ابتدای این جلسه کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان در خصوص توجه به اوضاع دانشگاه و ضرورت استفاده از نیروهای دلسوز و انقلابی تاکید کرد و عنوان داشت نباید در دانشگاه طوری عمل شود که دیگران احساس کنند رفتار سیاسی به نفع جریان خاصی انجام می گیرد.

وی گفت: در ادامه نمایندگان نیز نقطه نظرات و سئوالات خود را مطرح کردند که وزیر علوم در پاسخگویی به آنها به توجیه کردن عملکرد خود پرداخت.

نعیمی در ادامه افزود: همچنین در جلسه آینده شورای مرکزی فراکسیون رهروان وزیر ورزش و جوانان مهمان این فراکسیون خواهد بود.

به گزارش مهر، سئوال 23 نفر از نمایندگان از وزیر علوم در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد که احتمالا سئوال از فرجی دانا در جلسه علنی دوشنبه مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

کد N30518

وبگردی