آفتاب

شلیک 2 موشک از لبنان به شمال اراضی اشغالی

شلیک 2 موشک از لبنان به شمال اراضی اشغالی

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز (یکشنبه) دو موشک از اراضی لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز (یکشنبه) دو موشک از اراضی لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، پلیس اسرائیل امروز از شلیک دو موشک از اراضی لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر داد و اعلام کرد که پرتاب این موشک‌هاهیچ تلفات جانی به دنبال نداشت.

منابع خبری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که صدای انفجاری مهیب بین دو شهرک در شمال اراضی اشغالی شنیده شده است.

یک منبع نظامی در اسرائیل تاکید کرد که به احتمال زیاد صدای انفجار مربوط به موشک نوع "کاتیوشا" باشد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ارتش دستوراتی را برای ممانعت از نزدیکی کشاورزان به مرزهای لبنان صادر کرده و شهرک "کفرشوبا" در لبنان را در پاسخ به موشک‌های مذکور بمباران کرده است.

علاوه بر این شبکه 10 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با پرتاب چهار خمپاره به اراضی لبنانی شلیک موشک‌های مذکور را پاسخ گفته است.

شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد که تعداد موشک‌های پرتاب شده از اراضی لبنانی به سمت اراضی اشغالی چهار عدد بود که دوتای ‌آنها در شمال اراضی اشغالی و دو تای دیگر در لبنان سقوط کرده‌اند.

بنا به گزارش تلویزیون اسرائیل نهادهای امنیتی ذی‌ربط در حال تحقیقات برای شناسایی عاملان یا گروه‌های پرتاب‌کننده این موشک‌ها است.

در همین حال، شبکه 10 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که ارتش 20 خمپاره را در پاسخ به حملات موشکی به سمت منطقه مرجعیون لبنان شلیک کرده است.

این درحالی است که پایگاه خبری العهد لبنان گزارش داد تعداد خمپاره‌های شلیک شده به لبنان از سوی رژیم صهیونیستی 24 عدد بوده است.

انتهای پیام

کد N30460

وبگردی