آفتاب

فتح: اسرائیل عامل اصلی تروریسم در منطقه است

فتح: اسرائیل عامل اصلی تروریسم در منطقه است

جنبش فتح اعلام کرد: شکایتی که اسرائیل علیه تشکیلات خودگردان فلسطین به شورای امنیت ارائه داد، با هدف گمراه ساختن افکار عمومی است تا بر جنایت‌های خود علیه مردم بی‌گناه فلسطین سرپوش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، فایز ابوعطیة، سخنگوی جنبش آزادسازی ملی فلسطین (فتح) در اظهارات مطبوعاتی عنوان داشت: اسرائیل که مدعی شده است تشکیلات خودگردان فلسطین مسئول ناآرامی‌های اخیر است خود با کشتار مردم بی‌گناه فلسطین عامل اصلی تروریسم و خشونت در منطقه است.

وی با اشاره به کشته شدن یک کودک چهار ساله در حمله اخیر نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین براساس مسئولیت‌های قانونی و ملی خود در قبال مردم فلسطین عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد مردم فلسطین طعمه و قربانی اسرائیل شوند.

فایز ابوعطیه تصریح کرد: اقدامات تحریک آمیز اسرائیل علیه تشکیلات خودگردان فلسطین مانع از پایبندی تشکیلات به حقوق مردم خود ودر راس آن تشکیل کشور فلسطین با پایتختی قدس نمی‌شود.

این مقام فلسطینی از جامعه بین‌المللی خواست به وظایف اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم فلسطین عمل کرده و از آن‌ها در مقابل ظلم این رژیم حمایت کند.

انتهای پیام

کد N29829

وبگردی