آفتاب

پیام فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت یوم الله ۹ دی

پیام فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت یوم الله ۹ دی

همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۹ دی پیامی صادر کرد.

دفاع > پدافند- همشهری آنلاین:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۹ دی پیامی صادر کرد.

متن پیام امیر اسماعیلی به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

9 دی ماه 88 روز ظهور و بروز زیبا ترین صحنه های بصیرت و بیداری ملتی است که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در مکتب حسینی، عشق و ارادت به امامت و ولایت را به درستی آموخته و با انسجام ملی و حضور همیشگی خود و با قدرت و صلابت، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدّ ظلّه العالی)، همواره آماده جانفشانی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و ایادی و مزدوران زبونش بوده و از میراث ارزشمند امام راحل (ره) و خون شهیدان این مرز و بوم دفاع خواهند نمود.

ملّتی که با ثبت روزی ماندگار در صفحات زرّین تاریخ این انقلاب و حماسه ای سترگ در یوم الله 9 دی توطئه ها و اهداف شوم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب نموده و چشمان فتنه و فتنه گران را کور کردند. که بی تردید این حرکت عظیم، حاصل الطاف همیشگی و بیکران ذات اقدس الهی به ملت شریف ایران اسلامی بوده است.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، اعلام می دارد جان بر کفان و سلحشوران این قرارگاه تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود همگام و همراه با ملت ولایتمدار ایران اسلامی مدافع راستین حریم ولایت و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا
سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی

کد N29566

وبگردی