آفتاب
افشار در گفتگو با مهر:

گناه عوامل فتنه نابخشودنی است

گناه عوامل فتنه نابخشودنی است

مدیرکل اجرایی امور دولت مجمع متخصصین با بیان اینکه گناه عوامل فتنه نابخشودنی است گفت: اگر امروز مسببان فتنه در درون کشور در کمال آرامش و راحتی زندگی می کنند این به دلیل رافت اسلامی و توجه مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل اجرایی امور دولت مجمع متخصصین ایران گفت : بزرگداشت یوم الله 9دی ، تکریم امتی است که وقتی در روز عاشورای حسینی (ع) توهین به مقدسات ، عزای حسینی و ولایت را مشاهده کرد ، بدون درنگ به صحنه آمد و وفاداری خویش را به اسلام و اصل ولایت فقیه اثبات کرد.

مهندس افشار با بیان این مطلب افزود : اگر چه برخی به غلط می خواهند نقش عده ای از عوامل فتنه را در آشوب های سال 88 کمرنگ جلوه و حتی آن ها را مظلوم نشان دهند اما این افراد فراموش نکنند گناه عوامل فتنه نابخشودنی است و اگر امروز مسببان فتنه در درون کشور در کمال آرامش و راحتی زندگی می کنند این به دلیل رافت اسلامی و توجه مقام معظم رهبری است.

نائب رئیس اولین کنگره ملی حماسه اقتصادی و نقش متخصصین در دولت جمهوری اسلامی ایران گفت : فتنه گران باید توجه کنند ملت هوشیار و بصیر است و تمام حرکات و رفتار آنان را رصد می کند که مبادا دوباره افکار غلط آن ها را تحریک نماید که آستانه صبر ملت تحمل ناپذیر است .

افشار ادامه داد : در نظام اسلامی صرف نظر از تکثر سلایق سیاسی و جناحی ، هنگامی که پای منافع ملی وآرمان های انقلاب اسلامی در میان باشد همگان مطیع امر رهبر معظم انقلاب بوده و خود را فدای اسلام و آرمان های امام(ره)و شهدا می کنند.

سخنگوی اولین کنگره ملی حماسه اقتصادی و نقش متخصصین در دولت جمهوری اسلامی ایران گفت : در همین راستا مجمع متخصصین ایران ، حرکت خارج از عرف دیپلماتیک هیات پارلمانی اروپا مبنی بر اعطای جایزه به دو نفر از محکومین فتنه سال 88 را محکوم می کند.

افشار اعلام کرد : مجمع متخصصین ایران همراه با سایر مردم بصیر ایران اسلامی و در آستانه سالروز حماسه یوم الله 9 دی ، این روز به یادماندنی و تاریخی را گرامی می دارد.

کد N29496

وبگردی