آفتاب

میثم حسینی:تمام هم و غمم گلزنی است/اول فصل گفتند نمی‌توانم خودم را در پرسپولیس نشان دهم

میثم حسینی:تمام هم و غمم گلزنی است/اول فصل گفتند نمی‌توانم خودم را در پرسپولیس نشان دهم

میثم حسینی می‌گوید پرسپولیس سه فینال را در پیش دارد که نتایج آن بازی‌ها در قهرمانی این تیم در لیگ تعیین کننده است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط این تیم در لیگ برتر پس از کسب 4 پیروزی متوالی ارزیابی‌اش از عملکرد خود در این تیم، شانس قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر و حساسیت سه بازی آینده این تیم صحبت کرد.

* بعد از به دست آوردن چهار پیروزی متوالی به نظر می‌رسد که پرسپولیس به یک هارمونی رسیده و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی شده است.

من خدا را شکر می‌کنم این موفقیت‌ها به آسانی به دست نیامده است. رسیدن به صدر جدول مشکلاتی دارد و از آن طرف حفظ کردن صدرنشینی سخت‌تر است. واقعا الان شرایط سختی در لیگ وجود دارد. اگر بتوانیم بازی‌های سختی که در پیش داریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم می‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم اما الان زود است.

* سه بازی مهم با تیم‌های بالانشین نفت، فولاد و استقلال در پیش دارید.

واقعا سه فینال پیش‌روی ماست. به جرات می‌توانم بگویم که دو بازی از این سه دیدار بیشتر از 6 امتیاز می‌ارزد. گام اول با نفت خیلی مهم است. اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم، یک قدم بزرگ برداشته‌ایم. با این حال همه بازی‌های نیم فصل دوم سخت است. شما نگاه نکنید که ما مس و ملوان را در خانه بردیم. برای این دو پیروزی واقعا سختی کشیدیم. نفت تیم محکم و یکدستی است. خودم نیم فصل در این تیم بازی کردم و شرایط‌شان را به خوبی می‌دانم.

* ابتدای فصل که به پرسپولیس آمدی کسی فکر نمی‌کرد بتوانی تا این هفته با ثبات به کار خود ادامه دهیم.

اکثر آنهایی که من را نمی‌شناختند می‌گفتند حسینی نمی‌تواند در پرسپولیس خودش را نشان دهد اما من سعی کردم با فوتبالم این موضوع را ثابت کنم. من به پستی آمده بودم که سال قبل پولادی در آن حضور داشت. او ملی‌پوش بود و در این پست کاملا جا افتاده بود اما واقعا باید بگویم در خط دفاع ما سید جلال حسینی و محسن بنگر نقطه قوت تیم ما هستند. اگر خط دفاع ما خوب کار می‌کند به این خاطر است که همه تیم عملکرد خوبی داشته‌اند. واقعا ما در دفاع گروهی خوب کار کرده‌ایم. از همان سید صالحی در خط حمله بگیرید تا نیلسون که به نظر من فصل خیلی خوبی را سپری کرده است.

* پس از عملکرد خودت راضی هستی؟

برای شروع کارم در پرسپولیس در نیم فصل از عملکردم راضی بودم اما الان تمام هم و غمم این است که یک گل برای پرسپولیس بزنم. فکر می‌کنم که این موضوع خیلی به موفقیت من کمک می‌کند و به نفع من است. متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده اما باور کنید من شب قبل از هر بازی در هتل یا زمانی که با اتوبوس به سمت زمین بازی می‌رویم، با تمام وجود روی این موضوع فکر می‌کنم که بتوانم برای پرسپولیس گل بزنم. مطمئنم که اگر گل بزنم اتفاقات مثبتی برایم می‌افتد. دنبال گل زیبا هم نیستم. هر گلی که باشد از آن استقبال می‌کنم.

* با شرایط کنونی پرسپولیس و استقلال به نظر می‌رسد داربی 78 حساس‌تر از همیشه باشد.

اگر شرایط تیم‌مان همین طور پیش برود و استقلال هم تا روز داربی امتیازها را بگیرد، آن موقع دیگر هیچ تیمی حتی به مساوی راضی نیست. ان‌شاءالله بعد از داربی کسل کننده دور رفت همه تلا ش می‌کنیم که بازی زیبایی از آب دربیاید. من بر خلاف بعضی‌ها از این بابت خیلی خوشحالم که استقلال پا به پای ما در صدر جدول پیش می‌آید و این موضوع را به فال نیک می‌گیرم چرا که باعث می‌شود شرایط لیگ‌مان بهتر شود.

* فکر می‌کنی امسال بتوانی با پرسپولیس قهرمانی را تجربه کنی؟

تمام دغدغه من و بازیکنان پرسپولیس این است که بتوانیم در این فصل هواداران را خوشحال کنیم. با وجود همه مشکلاتی که تاکنون وجود داشته، خم به ابرو نیاورده‌ایم و شخصا امیدوارم بعد از دو فصل، بتوانیم هدیه ناقابلی به هواداران عزیز بدهیم.

انتهای پیام

کد N29254

وبگردی