آفتاب

پیام فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) درباره 9 دی

پیام فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) درباره 9 دی

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) به مناسبت قرار داشتن در آستانه 9 دی پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

9 دی ماه 88 روز ظهور و بروز زیباترین صحنه‌های بصیرت و بیداری ملتی است که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در مکتب حسینی، عشق و ارادت به امامت و ولایت را به درستی آموخته و با انسجام ملی و حضور همیشگی خود و با قدرت و صلابت، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، همواره آماده جانفشانی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و ایادی و مزدوران زبونش بوده و از میراث ارزشمند امام راحل (ره) و خون شهیدان این مرز و بوم دفاع خواهند نمود.

ملتی که با ثبت روزی ماندگار در صفحات زرین تاریخ این انقلاب و حماسه‌ای سترگ در یوم‌الله 9 دی توطئه‌ها و اهداف شوم دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب نموده و چشمان فتنه و فتنه‌گران را کور کردند که بی‌تردید این حرکت عظیم، حاصل الطاف همیشگی و بیکران ذات اقدس الهی به ملت شریف ایران اسلامی بوده است.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، اعلام می‌دارد جان بر کفان و سلحشوران این قرارگاه تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود همگام و همراه با ملت ولایتمدار ایران اسلامی مدافع راستین حریم ولایت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.»

انتهای پیام

کد N29199

وبگردی