آفتاب

سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی با شتاب خوبی مسیر خود را دنبال می کند

سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی با شتاب خوبی مسیر خود را دنبال می کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه سال ۸۸ فقط مقابله دو دیدگاه ارزشی - انقلابی و سازشی، منفعل و وابستگان به اجنبی بوده است که این تقسیم بندی و مرزبندی در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرلشکر محمد علی جعفری در سومین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با بیان این‌که انقلاب اسلامی، بعد از سی و پنج سال همچنان پویا و با شتاب خوبی مسیر خود را دنبال می کند، اظهار کرد: در ایام فتنه سال 88 ، چه ظلم هایی که نسبت به امام (ره) ، رهبری و نظام اسلامی روا داشته نشده است.

جعفری افزود: وظیفه سپاه پاسداران ، حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی است و در عرصه های مختلف با توجه به اقتضائات آن عرصه، به دفاع از انقلاب همت می گمارد و این باید مورد توجه همه عزیزان از جمله پیشکسوتان جهاد و شهادت سال های دفاع مقدس باشد.

فرمانده کل سپاه خطاب به پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: ضمن ارتباط با مجموعه های سپاه و بسیج در جنگ نرم فعالیت داشته باشند و برای این امر مهم همفکری کنند.

جعفری در پایان افزود: پیشکسوتان بسیج در سال حماسه اقتصادی می توانند در تحقق این حماسه نقش آفرینی کنند تا دشمن در نقشه خود موفق نشود.

انتهای پیام

کد N29088

وبگردی