آفتاب
در بیانیه حزب موتلفه مطرح شد:

حزب موتلفه اسلامی اجازه باز تولید فتنه را نخواهد داد

 حزب موتلفه اسلامی اجازه باز تولید فتنه را نخواهد داد

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد که هدف فتنه اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حزب موتلفه اسلامی اجازه باز تولید فتنه را نخواهد داد، وفاداری خود را به رهبری مظلوم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اعلام و اعلام می‌دارد تا پای جان برای صیانت از انقلاب اسلامی ایستاده است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

 یوم الله 9 دی در سال 88 یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران است. غرب به سرکردگی آمریکا پس از انتخابات شورانگیز سال 88 با تحمیل یک جنگ نرم تحمیلی درصدد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد. دراین جنگ، سران روسیاه فتنه به سربازی به خیمه دشمن رفتند و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیابانی صادر کردند.

اسناد و مدارک متقن نشان می دهد 17 سفارتخانه خارجی به سرکردگی سفارت انگلیس مکار در این جنگ نرم سران فتنه را یاری رساندند. ایستگاه 9 دی آخر فتنه بود. شرارت و خیانت فتنه‌گران با سد بیداری و هوشیاری ملت برخورد کرد و رسوایی ابدی برای آنان به ارمغان آورد.
 فتنه‌گران با اصل جمهوریت نظام مخالف بودند و مشارکت 85 درصدی مردم را برنتافتند و با تخطئه رای اکثریت به جنگ نهادهای قانونی که پاسدار جمهوریت نظام بودند برآمدند. چون فتنه منشاء خارجی داشت آنها استقلال کشور را هم هدف قرار دادند. به همین دلیل باید نهادهای قضایی و امنیتی مراقب اهل فتنه باشند و سران آنها را به این جرم به مجازات برسانند.

 فتنه‌گران بااصل نظام و اسلامیت نظام مخالف بودند و شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» در روز عاشورای 88 و حمله به دستجات مذهبی و هیئت‌ها و آتش کشیدن مسجد، ماهیت واقعی خود را نشان دادند. لذا باید مراقب باز تولید فتنه باشیم.سران فتنه به دلیل ارتکاب جرم محاربه باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند.

فتنه‌گران بهانه به دشمن دادند تا تحریم‌ها و تهدیدهای خود را تشدید کند و از این بابت آسیب جدی به کشور وارد کردند. از طرفی حمله به اموال عمومی واموال مردمی و آتش زدن بیت المال دهها میلیارد تومان خسارت به بار آوردند. سران فتنه و فتنه‌گران باید این خسارتها را جبران کنند و از طرف محاکم قضائی به مجازاتهای سنگین برسند.

 چون هدف فتنه اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حزب موتلفه اسلامی اجازه باز تولید فتنه را نخواهد داد، وفاداری خود را به رهبری مظلوم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اعلام و اعلام می‌دارد تا پای جان برای صیانت از انقلاب اسلامی ایستاده است.

هشدار می‌دهیم تلاشهایی که برای سرپوش نهادن به صورت اصل فتنه جرایم نابخشودنی فتنه‌گران به ویژه سران فتنه صورت می‌گیرد با عکس‌العمل شدید مردم روبرو خواهد شد و کسانی که پای در این راه خیانت‌بار می‌گذارند از خشم انقلابی مردم بترسند و ازادامه این مسیر برگردند.

مطالبه اصلی ملت در قیام تاریخی 9 دی محاکمه و مجازات سران فتنه است و به این مطالبه بر حق باید پاسخ روشن داده شود.

کد N28930

وبگردی