آفتاب
رضا خاتمی در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح طلبان از حضور ناطق‌نوری در هر عرصه‌ای حمایت می‌کنند

اصلاح طلبان از حضور ناطق‌نوری در هر عرصه‌ای حمایت می‌کنند

اصلاح طلبان در دو یا سه ماه اخیر جلسه ای درباره انتخابات مجلس آینده نداشته اند تا بحثی درباره سر لیست یا دیگر مباحث داشته باشند

 یك فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان از حضور ناطق نوری در هر عرصه‌ای استقبال می‌کنند.

محمدرضا خاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: اصلاح طلبان در دو یا سه ماه اخیر جلسه ای درباره انتخابات مجلس آینده نداشته اند تا بحثی درباره سر لیست یا دیگر مباحث داشته باشند. اما این دلیل آن نیست که منکر شویم اصلاح طلبان در سال‌های اخیر با اقای ناطق نوری دوستی داشته‌اند و مواضعشان بسیار به هم نزدیک شده است.

رضا خاتمی در ادامه داد: کسی نیست كه از این امر که آقای ناطق نوری برای خروج کشور از بحران در عرصه حضور یابند استقبال نکند. با این وصف حتی اگر آقای ناطق در انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت می‌کردند اصلاح طلبان با حفظ مواضع خود از ایشان حمایت می‌کردند.

وی با بیان ایکه حضور ناطق نوری می تواند موثر باشد، اضافه کرد: با توجه به همگرایی‌ها و نزدیکی‌هایی که در این مدت میان مواضع اصلاح‌طلبان و آقای ناطق به وجود آمده احتمال حضور ایشان در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس محتمل است. اگرچه درباره سرلیست در هیچ جمع اصلاح‌طلب بحث و صحبتی صورت نگرفته است.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: مواضع و ارتباط هایی که میان اصلاح طلبان و آقای ناطق وجود داشته و همچنین سابقه یکساله اخیر باعث شده که ما از حضور آقای ناطق استقبال کنیم.

رضا خاتمی در پایان گفت: اصلاح‌طلبان حضور آقای ناطق نوری را در هر موقعیت و عرصه‌ای که حضور یابند بسیار موثر و مغتنم می‌دانند و فعالیت در هر حوزه‌ای که ایشان برای تلاش و فعالیت اراده کنند ما از آن استقبال خواهیم کرد.

کد N28758

وبگردی