آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد:

حماسه 9 دی شورش علیه نظام را شکست داد/ هر گونه تصمیم گیری برای سران فتنه با شورای عالی امنیت ملی است

حماسه 9 دی شورش علیه نظام را شکست داد/ هر گونه تصمیم گیری برای سران فتنه با شورای عالی امنیت ملی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هرگونه تصمیم گیری در خصوص سران فتنه را بر عهده قوه قضائیه و شورای عالی امینت ملی خواند و گفت: فتنه 88 شورشی علیه نظام بود که با حضور مردم در حماسه 9 دی شکست خورد.

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه عده ای در فتنه 88 زیاده خواهی کردند اظهار داشت: قانون شکنان در فتنه 88 می خواستند فراتر از قانون حرکت کنند.

نماینده مردم یزد در  مجلس شورای اسلامی فتنه 88 را شورشی علیه نظام خواند و ادامه داد: این شورش ماهیت براندازی و ساختار شکنی داشت لذا با مجرمان این جریان باید بر اساس قانون برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در سال 88 تن به قانون ندادند و قانون را زیر پا گذاشتند ادامه داد: اگر ادعای پایبندی به قانون داریم نباید پا را فراتر از قانون بگذاریم و باید تمایلات و خواسته هایمان را با قانون منطبق کنیم.

جوکار راهپیمایی خود جوش 9 دی را تیر خلاص ملت ایران به فتنه گران خواند و اظهار داشت: مردم از آغاز فتنه در راستای تدابیر رهبر انقلاب با صبر و بردباری تلاش کردند تا آتش فتنه خاموش شود، اما وقتی دیدند تنها راه حضور در صحنه است وارد میدان شدند و آتش فتنه را برای همیشه خاموش کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تلاش برخی اصلاح طلبان برای رفع حصر از سران فتنه گفت: تصمیم گیری در این خصوص بر عهده قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی است لذا مسئولان اجرایی نمی توانند در این خصوص تصمیم گیری کنند.

کد N28158

وبگردی