آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد:

مردم و رهبر انقلاب در فتنه 88 تمام مراحل امر به معروف و نهی از منکر را طی کردند/ فتنه از قتل خطرناک تر است

مردم و رهبر انقلاب در فتنه 88 تمام مراحل امر به معروف و نهی از منکر را طی کردند/ فتنه از قتل خطرناک تر است

عضو فرا کسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و رهبری انقلاب در فتنه 88 تمام مراحل امر به معروف و نهی از منکر را با فتنه گران طی کردند گفت: فتنه از قتل نیز خطرناکتر است چون موجب ایجاد کینه و دشمنی می شود.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر سال 88 را از نقاط عطف تاریخ انقلاب و جمهوری اسلامی خواند و گفت: بعد از انتخابات سال 88 عده ای به خاطر بی ظرفیتی خود قائده قانونی بازی را برهم زدند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این افراد به خاطر توهماتشان علی رغم وجود مسیر قانونی، با ساختار شکنی و قانون شکنی به دنبال باج گیری از نظام بودند.

جعفری اظهار داشت: مردم و رهبری انقلاب تمام مراحل امر به معروف و نهی از منکر را مرحله به مرحله برای اتمام حجت با این گروه طی کردند اما فتنه گران جز به اینکه امت را قربانی کنند رضایت ندادند.

وی ادامه داد: انسان های عاقل برای مصلحت عموم از حق خود نیز می گذرند اما فتنه گران برای حق ناداشته خود همه جا را به آتش کشیدند.

جعفری با بیان اینکه قرآن کریم نیز فتنه را خطرناک تر از قتل خواند است گفت: فتنه دلگیری و دشمنی و کینه را در پی دارد به همین دلیلی از قتل نیز خطر ناک تر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در فتنه 88 عده ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، به خون شهیدان و ملت ایران خیانت کردند که این خیانت نابخشودنی است.

کد N28119

وبگردی